امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی، مراسم تقدیر از ورزشکاران جوانمرد مازندران با محوریت شهید شاخص جامعه ورزش کشور برگزار شد.

به گزارش دریای ورزش“،   به مناسبت ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی، با محوریت شهید شاخص جامعه ورزش کشور و با حضور آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان، سردارمسلمی فرمانده سپاه کربلا، سردارحسن نیا از همرزمان سردار شهید سلیمانی، سردارمیرزایی فرمانده نیروی انتظامی استان، دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دکتربابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورود و جمعی دیگر از مسئولان استانی، از ورزشکاران جوانمرد که مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی مسابقه ندادند تجلیل بعمل آمد.

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در این مراسم گفت : تاریخ را در هر حوزه ای قهرمانان می سازند و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که استکبار را وادار به تسلیم کردند و شهدای عزیز ما در راس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمانان ما هستند.
امام جمعه مرکز استان در ادامه بیان داشت؛ از دکتر رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان و همکاران شان خصوصا آقای ییلاقی به جهت این ابتکار و تجلیل از ۲۰ ورزشکار ارزنده مازندران که در اوج به خاطر ارمان ها به قهرمانی پشت پا زدند تقدیر و تشکر میکنم. این ورزشکاران و پهلوانان از سکوی قهرمانی گذشتند تا از آرمان ها نگذرند.
وی افزود؛ حضرت علی علیه السلام قهرمان مردم دوستی، ایثار، سکوت، صبر، تحمل و اقدام بود و الگوی همه ورزشکاران و پهلوانان هستند.
آیت الله محمدی لائینی اظهار داشت : نباید از انقلاب و نظام گلایه مند باشیم و دلیل نارسایی ها، افراد خائن و ناآگاه و غرب گرا است و اینچنین مسئولان را در انتخابات باید پایین کشید و تفکر عزت و قهرمان پروری را روی کار آورد.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان افزود؛ ورزشکاران و پهلوانان بعنوان الگوی جامعه همه را به حضور پرشور در انتخابات پیش رو تشویق کنند.
سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم گفت : سخت است که سالها تلاش کنید برای بدست آوردن سکو و در لحظه آخر از آن مقام قهرمانی دست کشیده شود.
وی افزود؛ هرچند مزد این ورزشکاران جوانمرد داده نشد ولی جای بی مهری هم نبود. چراکه سرمایه ما مردم هستند و امام عزیز (ره) می فرمایند : مردم را نا امید نکنید. اما برخی با کم کاری ها، گرانی ها و مشکلات بدنبال مشارکت پایین مردم در انتخابات هستند.
فرمانده سپاه کربلا بیان داشت؛ بی مهری ها صورت گرفته را از انقلاب ندانیم. انقلاب ما مظلوم است. از ورزشکاران می‌خواهیم در حضور انتخابات نیز کار خود را مثل حضور در ورزش بخوبی انجام دهند.
ور در پایان صحبت هایش ضمن تقدیر از دکتر رنگرز به جهت تلاش هایش افزود؛ از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که در این شرایط بصورت جهادی کار می کنند کمال تشکر را دارم.
دکتر رنگرز هم در این مراسم فرهنگی ورزشی بیان داشت: روز ۱۷ شوال به مناسبت سالروز دلاوری مولای متقیان علی علیه‌السلام روز فرهنگ پهلوانی نام نهاده شد. تا پهلوانان مروج اخلاق در جامعه باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : خضوع پهلوانان در بدو ورود به زورخانه و فضای معنوی حاکم بر ورزش پهلوانی که این ورزش را صرفا یک ورزش ندانیم و مسائل فرهنگی نیز در آن نقش مهمی دارد.
وی اظهار داشت: از ۲۱ مدال المپیک، ۷ مدال را ورزشکاران مازندرانی کسب کرده اند و بخش اعظمی از کاروان اعزامی المپیک را ورزشکاران این استان تشکیل می دهند که نشان می دهد ورزش در این استان جایگاه ویژه دارد.
گفتنی است در پایان از ورزشکاران جوانمرد که در مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی مسابقه ندادند، خانواده شهید شاخص جامعه ورزش کشور، همچنین سرکار خانم عرب رئیس ورزش و جوانان بابل بواسطه تلاش در اجرای برنامه های فرهنگی تجلیل بعمل آمد و شال پهلوانی نیز از سوی هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به آیت الله محمدی لائینی، سردار مسلمی، سردار حسن نیا، سرهنگ افشار اهدا گردید.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی