امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۲۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور  تیم شهروند ساری مقابل تیم مس سونگون به تساوی ۴  – ۴ دست یافت .

به گزارش دریای ورزش“، در قلعه عقاب ها، ساروی ها میزبان مس بودند. این دیدار با چند دقیقه تاخیر آغاز شد و در ابتدا دو تیم به محک یکدیگر پرداختند و ابتدا شهروندی ها به موقعیت های بهتری رسیدند اما این مس بود که با درخشش بازیکنش به گل رسید و ادامه دیدار هرچند دو تیم بازی را به درگیری های فیزیکی کشانده بودند و چندین صحنه حساس رخ داد و شهروندی ها نیز معترض به انجام چند خطا توسط حریف به روی بازیکنانشان معتقد بودند سرانجام این خطا ها به خطای ششم نرسید تا نیمه نخست با برتریی یک صفر میهمان به اتمام برسد.

در نیمه دوم سارویها که برای جبران نتیجه وارد میدان شده بودند در همان ابتدا بازی را طوفانی آغاز کردند و با دو گل طاها مرتضوی و حمید رضا ره انجام از حریف خود پیش افتادند اما مس که نمی خواست امتیازی از دست دهد فشار حملات خود را افزایش داد اما گویا استرس نتایج هفته های اخیر و فشار های وارده به آن اجازه خودنمایی در این بازی را نداد تا جایی که شهروند در فاصله ۲ دقیقه تا پایان بازی از شاگردان تقی پور پیش بود اما اشتباه بازیکنان شهروند باعث شد تا کار به تساوی کشیده و امتیازات تقسیم شود.

درادامه این رقابتها شهروند ساری دردیدار خارج از خانه جمعه ۱۱ مرداد به مصاف تیم انتهای جدولی شاهین کرمانشاه می رود.

گلزنان بازی : حمیدرضا ره انجام (۲ ) ، طاها مرتضوی ،علی اسعدی(شهروند ساری) / علیرضا وفایی ،ابوالقاسم عروجی (۲ ) ، بابک نصیری(مسسونگون)

 

سایر نتایج : 

جدول : 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی