امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، بالاخره با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته مسئولان ارشد استان و شخص استاندار محترم ، سهمیه تیم لیگ یک مازندران حفظ شد و تیم در بابل ماند .

به گزارش دریای ورزش“، دوستی میگفت هرچقدر کابوس وحشتناک تر باشد، رهایی از آن دلچسب تر است.
خبر فروش تیم لیگ یکی خونه به خونه بابل به استانی دیگر آنقدر برای هواداران و علاقه مندان عاشق فوتبال در بابل و استان مازندران وحشتناک بود که می توان از آن بعنوان یک کابوس برای فوتبال دوستان یاد کرد.
اما ورود قاطع استاندار به موضوع و تاکید بر اینکه تیم باید در بابل بماند کمی هواداران این تیم پرماجرا و دوست داشتنی را دلگرم می کرد. هوادارانی که در سرما و گرما همپای تیم شهرشان و در سکوهای ورزشگاه هفت تیر لبخند زدند و اشک ریختند ولی هرگز مرگ ناگهانی تیم جوان شهر شان را نمی توانستند باور کنند.
خواست مردم بابل و استان مازندران از یک سو و جدیت و درایت مثال زدنی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از سویی دیگر، امیدها را برای نگه داشتن تیم در خانه زنده نگه داشت، تا اینکه خبر مسرت بخش بالاخره از اتاق مذاکرات بیرون آمد و روز شنبه اعلام شد که سهمیه لیگ یکی استان مازندران اینبار با نام رایکا در بابل متولد شد و برای اعتبار فوتبال مازندران و بابل در لیگ خواهد جنگید.
حاج مجید متشکریم …
شاید نخستین شعار هواداران در نخستین بازی لیگ یک در ورزشگاه هفت تیر بابل باشد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی