امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: شناخت خوبی از هنگ کنگ نداریم اما با توجه به برنامه‌های کادر فنی برای آنالیز حریف تلاش می کنیم بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم.

به گزارش دریای ورزش“، امید ابراهیمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت:‌ سومین روزی است که تمریناتمان را دنبال می‌کنیم و تیم ملی رفته رفته کامل تر از قبل خواهد شد. با تمرینات خوبی هم که انجام خواهیم داد آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات کسب می کنیم.

وی با اشاره به بازی پیش رو تیم ملی برابر هنگ کنگ افزود: تا این لحظه نتوانستیم شناخت خوبی از حریف کسب کنیم و همچنین ترکیب تیم نیز هنوز کامل نشده است. به طور حتم کادر فنی برنامه خوبی برای آنالیز هنگ کنگ دارد. از طرفی همیشه مسابقه اول سخت است و ما هم باید در این بازی از آمادگی لازم برخوردار باشیم تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد نقش او و سایر هافبک ها در بازی تهاجمی ویلموتس اشاره کرد:‌ انتظارات از تیم ملی بالا است و به همین خاطر سرمربی شرح وظایف سنگینی را به بازیکنان می‌دهد. وظیفه همه ما سنگین است اما انتظارات از هافبک دفاعی بالا است. تیم ملی هجومی بازی می‌کند اما باید در بخش دفاعی هم سازماندهی خوبی داشته باشیم./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی