امروز

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  با پایان مرحله نهایی اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که با حضور عباس چمنیان در مازندران برگزار شد، ۱۰ نوجوان مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شدند.

 

به گزارش دریای ورزش“،  با اعلام فدراسیون فوتبال پارسا رضاپور،علی نیک بیان،ابوالفضل کاظمی،حسین اسماعیل پور،امیرحسین علی نژاد،هومن یعقوبی،نیما اصغرپور،صابر فلاح و یاسین هدایت زاده و عرفان خدادادی به عنوان نمایندگان مازندران در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که از نوزدهم تیرماه آغاز و تا بیست و یکم تیرماه در مرکز ملی فوتبال(تهران) ادامه خواهد داشت حضور پیدا خواهند کرد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با اشاره به تعداد بالای دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان بیان کرد: خدا را شاکریم که ۱۰ نوجوان پسر با استعداد از استان زیبای ما به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند که نشان دهنده برگزاری یک استعدادیابی منظم در استان مازندران است.

وی در ادامه افزود: باید از کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال مازندران،آقای شفاهی و همکارانشان و همچنین تمامی استعدادیابانی که در این مسیر همراه و یاور هیات فوتبال مازندران بودند تقدیر و تشکر کنم.

متولی فوتبال مازندران گفت: امیدواریم که این ۱۰ نوجوان مازندرانی با توجه با استعداد بالایی که دارند در اردوی انتخابی بهترین عملکرد را ایفا کنند تا در ترکیب نهایی تیم ملی قرار بگیرند و افتخار استان مازندران باشند.

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی