امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۱۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که در جام حذفی موفق به کنار زدن شاگردان نکونام شد، در لیگ در بابل مقابل رایکا به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.

به گزارش دریای ورزش“، هفته هفتم رقابت های لیگ یک امروز پیگیری شد و در یکی از مسابقات تیم رایکا در خانه از تیم فجرسپاسی شیراز میزبانی کرد.
در این مسابقه ابتدا این شاگردان مهابادی بودند که روی ضربه بابامحمدی به گل برتری بازی در دقیقه ۴۰ دست یافتند. تا پیش از این گل، دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که هیچ کدام به ثمر ننشسته بود.
با شروع نیمه دوم و در شرایطی که هواداران بابلی شروع به سردادن شعارهایی علیه مسگر ساروی کرده بودند، تیم میزبان نمایش خوبی داشت و رفته رفته بر بازی مسلط شد؛ تا اینکه در دقیقه ۵۸ با ضربه صائب محبی به گل برتری رسیدند.
پس از این گل تیم فجرسپاسی که می توانست با این پیروزی ۱۵ امتیازی شود و در کنار گل ریحان و بادران در صدر جدول قرار بگیرد، تلاش هایی برای زدن گل داشت که این موقعیت ها با واکنش های دروازه بان حریف و مدافعین تیم رایکا به گل تبدیل نشد.
با پایان این مسابقه تیم رایکا ۶ امتیازی شد و در رتبه ۱۲ جدول رده بندی باقی ماند. در سوی دیگر تیم فجرسپاسی ۱۳ امتیازی شد و حالا دو امتیاز فاصله میان این تیم و صدرنشینان ایجاد شده است.
هفته آینده تیم رایکا در رشت به مصاف سپیدرود می رود و تیم فجرسپاسی در خانه میزبان سرخپوشان پاکدشت می شود./ ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی