امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۰۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم رایکا بابل حریف خود را با شکست بدرقه کرد .

به گزارش دریای ورزش“،  عصر امروز تیم رایکا بابل از ساعت۱۴:۰۰در پنجمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به مصاف تیم چوکا تالش رفت که با پیروزی دلچسب ۲ بر ۱ ریکاهای بابلی همراه بود.

نیمه اول بازی در حالی آغاز شد که یاران با انگیزه و جنگنده نادر دست نشان از همان ابتدا بازی مالکانه خود را به حریف دیکته کردند و بعد از حملات پرتعداد سرانجام،در دقیقه ۳۰باز هم روی حرکت علی خسرو نژاد و در برگشت شوت امیر محمد منصف توپ در درون دروازه چوکا تالش قرار گرفت اما در ادامه دوتیم موقعیت های متعددی داشتند که بی ثمر بود و دو تیم با همان نتیجه ۱ بر ۰ به رختکن رفتند.

لازم به ذکر است در دقیقه ۲۲ داور بازی اقدام به اخراج امین رضایی کرد که بعد از مشورت با کادر داور تصمیم خود را عوض کرد و با یک کارت زرد امین رضایی را جریمه کرد.

با شروع نیمه ی دوم و در یک غافل گیری در دقیقه ۵۵ علیرضا مصطفایی مهاجم گل زن چوکا گل تساوی را وارد دروازه رایکا کرد اما این پایان کار نبود و در ادامه در دقیقه ۸۴ بازی ،علی خسرو نژاد مهاجم گلزن تیم رایکا‌ بابل با یک ضربه ی سر زیبا گل دوم رایکایی ها را وارد دروازه چوکا کرد تا این رایکایی ها باشند که با نتیجه ۲ بر ۱ در این جدال جذاب به پیروزی دست یافتند‌.

لازم بذکر است علی خسرونژاد گل چهارم خود برای رایکا را به ثمر رساند تا به صدر جدول گل زنان لیگ یک باشگاهای کشور برسد.

تیم رایکا‌ بابل با ۷ امتیاز در رده نهم جدول و تیم چوکا تالش با ۴ امتیاز همچنان قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور باقی ماند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی