امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۱:۴۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال امید کشورمان در دیدار تدارکاتى مقابل تیم فوتبال المپیک قطر نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش دریای ورزش“، تیم فوتبال امید کشورمان از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در زمین تمرینى مجموعه لوسیل برابر تیم المپیک قطر قرار گرفت.

در دقایق ابتدایى این بازى خالد منیر روى اشتباه مدافعان ایران صاحب توپ شد و دروازه معراج اسماعیلی را گشود. در دقیقه هشتم نیز محمد وعد با یک ضربه سر دومین گل بازی را به ثمر رساند.

براساس این گزارش، در ادامه بازیکنان ایران به جریان بازى برگشتند و امید نورافکن با یک شوت سنگین در دقیقه ۱۶ یکى از گل‌هاى خورده را جبران کرد. تیم ایران در ادامه صاحب توپ و میدان بود و بارها روى دروازه حریف خطر‌ساز شد، اما به گل نرسید.

در نیمه دوم حملات ایران ادامه یافت همچنین حسین‌زاده، قائدى، آزادى و شریفى وارد زمین شدند. در دقیقه ۸۹ مهدى قائدى از دروازه‌بان حریف عبور کرد و محمد البکرى مجبور به خطاى عمد شد تا با کارت قرمز از زمین خارج شود، اما داور در این صحنه اعلام پنالتى نکرد و در نهایت بازى با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان تمام شد.

تیم فوتبال امید کشورمان بازی مقابل قطر را با ترکیب معراج اسماعیلی، امید نورافکن، عارف آغاسی، امیر روستایی، محمد مسلمی‌پور، محمد خدابنده‌لو، سینا زامهران، یونس دلفی، على شجاعی، رضا شکاری و رضا جبیره آغاز کرد.

بدین ترتیب شاگردان حمید استیلی اردوی آبان ماه خود را با دو شکست (یکی مقابل قطر و دیگری مقابل اندونزی) و یک تساوی (مقابل اندونزی) به اتمام رساندند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی