امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۵۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدیرعامل جوان نوین گفت : برای رساندن فوتبال مرکز استان به جایگاه اصلی اش برنامه ریزی های خوبی انجام داده ایم و هدف های بزرگی داریم.

به گزارش دریای ورزش“، مهندس رستمی فر مدیرعامل جوان نوین ساری در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت : شهر ساری در طول چند سال اخیر نماینده های خوبی داشته و همه تیم ها قابل احترامند، اما جوان نوین فرزند جدید فوتبال ساری است و ما بدنبال این هستیم با رشد جوان نوین، فوتبال شهر ساری را رشد دهیم تا بتوانیم فوتبال مرکز استان را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم.

رستمی فر افزود : شهر ساری قدمت طولانی در فوتبال دارد و در گذشته فوتبالی های ساروی افتخارات بزرگی را در این شهر رقم زده بودند اما چند سالی است نماینده های شهر ساری نتوانستند در لیگ ها موفق ظاهر شوند.

مدیرعامل جوان نوین ساری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی نمایندگان مازندران،گفت : کادر فنی باتجربه و خوبی داریم و نیاز به فرصت داریم تا بتوانیم به شرایط آرمانی برسیم. برای همین از مردم شهر ساری تقاضا داریم صبور باشند و از جوان نوین حمایت کنند تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای مرکز استان باشیم‌.
گفتنیست جوان نوین ساری در هفته دوم این رقابت ها، شنبه آینده در مشهدمقدس میهمان نماینده این شهر است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی