امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۲۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: دلال‌ها تیشه به ریشه فوتبال ما می‌زنند از مسئولان می‌خواهم که محکم‌تر با این دلالان برخورد کنند.

به گزارش دریای ورزش“،  رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم بار دیگر در خدمت شما هستیم. قبل از بحث در مورد مسایل فنی باید از استاندار مازندران تشکر کنم که به این تیم سامان دادند. از صنیعی فر که نساجی را در شرایط خوب تحویل نگرفت، تشکر کنم. او نزد مردم قائمشهر جایگاه ویژه دارد. حدادیان هم مالک ۱۰۰ درصدی شد. مالک ۶۰ و ۴۰ درصدی آزار دهنده شده بود. شهردار قائمشهر هم وسیله ایاب و ذهاب برایمان تدارک دید.

وی افزود: در قائمشهر حلقه اتحاد مثمرثمرتر شود. پرسپولیس نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت است.

وی ادامه داد: آشوری به جمع ما برگشته است، دو بازیکن همراه تیم امید هستند این روزها را فدراسیون و کمیته تیم‌های ملی باید به یاد داشته باشد، روزهایی که ما به یک بازیکن نیاز داشتیم، دو بازیکن امیدمان را فردا به لیست وارد کردیم تا به حدنصاب ۱۸ نفر برسیم. مقابل پرسپولیس با تمام داشته‌هایت هم بازی کنی، باز هم کار سخت است. یکی از دروازه‌بان‌هایمان هم گونه‌اش شکسته است.

مهاجری تصریح کرد: ما  سخت تمرین کرده‌ایم و بازیکنان اصلی‌مان و جایگزین‌شان هم با تمام وجود بازی خواهند کرد به قول معروف با دل شیر به میدان می‌روند و آنچه ما را به روزهای خوب امیدوار می‌کند، همین بازیکنان باتجربه و جوانان هستند. تیم ما هم اکنون به همدلی و رفاقت رسیده و با وجود همه کاستی‌هایی که داشته‌ایم با تمام توان بازی خواهیم کرد. نتیجه اصلاً مهم نیست. من خودم را اکنون پیروز میدان می‌دانم نه به لحاظ نتیجه بلکه به خاطر اینکه بازیکنان ما با جان و دل بازی خواهند کرد اگر ببریم که چه بهتر، اگر بازنده هم شویم چیزی از ارزش‌های آنها کم نخواهد شد. فردا هم یک روز خوب در بازی رقم خواهیم زد.

وی در مورد اینکه از نظر نتیجه‌گیری از تیم رضایت دارید یا نه، گفت: ما برای هر مسابقه یک و نیم امتیاز و برای هر بازی کنار گذاشته بودیم که اکنون از آن عقب هستیم اما بازی‌های خوبی را به لحاظ آماری مقابل استقلال، سپاهان و شهر خودرو انجام دادیم، مقابل تیم گل‌گهر هم بازی خوبی را انجام دادیم. به لحاظ نوع فوتبالی، فوتبال خوبی را ارائه کردیم و این نوع فوتبال ما را نگران نمی‌کند اما ضمن اینکه آقای حدادیان قول داده که تیم را در نیم‌فصل تقویت کند و به لحاظ نتیجه هم اگر چه عقب هستیم می‌توان آن را جبران کرد.

مهاجری در مورد لیست مازاد تیمش گفت: لیست مازاد نداریم. تعداد بازیکنان ما محدود است، ما باید با کادر فنی جلسه بگذاریم و تیم را تقویت کنیم. با بازیکنان هم صحبت خواهیم کرد هر کسی که دلش با تیم بود می‌ماند و هر کس هم نبود می‌رود.

وی در مورد اینکه چند درصد پرداختی به بازیکنان داشته‌اید،‌گفت: ما ۲۵ درصد به بازیکنان پرداختی داشته‌ایم اما هفته آینده قرار است این پرداختی بیشتر شود. با حضور قاضی، حقیقی، عباس‌زاده، آشوری و … که بازیکنان باتجربه ما هستند می‌توانیم یک روز خوب را در ورزشگاه آزادی رقم بزنیم. منتظر یک بازی خوب باشید.

وی درمورد صحبت‌هایی که مربوط به دخالت دلال‌ها برای گرفتن بازیکنان از نساجی مطرح شده، گفت: من از بازیکنانم شناخت دارم، آنها در سخت‌ترین شرایط به نساجی آمدند در حالی که باشگاه مالکیت مشخصی نداشت و وضعیت مالی هم مشخص نبود. آنها به خاطر من و اعتبار من به این تیم آمدند. من مدیر برنامه را به دو بخش تقسیم می‌کنم؛ بخشی از ایجنت‌ها که حق فوتبال را ادا می‌کنند و در چارچوب قانونی کار می‌کنند اما برخی دیگر در حالی که بازی‌های ما به نیم فصل نرسیده بازیکنان ما را وسوسه و اغوا می‌کنند و فسخ قرارداد یکطرفه آنها را می‌گیرند. آنها فوتبال ما را نابود می‌کنند و زیاده‌خواهی دارند. این افراد بازیکنان را از یک تیم می‌کشند و به تیم دیگر می‌برند و باندی و گروهی عمل می‌کنند. بیشترین نفع از نقل و انتقالات را این افراد می‌برند که می‌خواهند نقل و انتقالات زیادی صورت بگیرد.

وی تاکید کرد:‌ بازی جوانمردانه فقط در مستطیل سبز نیست باید در تمام ارکان فوتبال رعایت شود و من از فدراسیون فوتبال و بخصوص کمیته اخلاق می‌خواهم به این مسایل ورود کنند. برخی آقایان بازیکنان ما را قبل از نیم فصل به باشگاه دیگر می‌برند، مبلغ قرارداد جلویش می‌گذارند و چنین رفتارهایی می‌کنند. ما فردا بازی سختی با پرسپولیس داریم. از سازمان لیگ و آقای نورشرق تشکر می‌کنم که شرایط ما را درک کردند. دلال‌ها تیشه به ریشه فوتبال ما می‌زنند از مسئولان  می‌خواهم که محکم‌تر با این دلالان برخورد کنند.

وی درمورد اینکه منظورش تیم‌های تهرانی هستند یا تیم‌های دیگر، گفت: من اسم ذکر نمی‌کنم. برخی بازیکنان ما را اغوا کرده‌اند قبل از نیم فصل با بازیکن ما مذاکره کرده‌اند باشگاه باید به تعهدات مالی‌اش عمل کند و اگر قبل از نیم فصل باشگاه به تعهدات مالی عمل نکند، من خودم فسخ بازیکنان را می‌گیرم. نوید آشوری را در بازی با گل‌گهر بازی دادیم اما ذهن بازیکن درگیر بازی نیست. اگر آن بازی ۶ امتیازی را نمی‌بردیم، چه اتفاقی برای نساجی رخ می‌داد؟ بازی جوانمردانه باید رعایت شود. ۱۲-۱۰ بازیکن به ما پیشنهاد دادند چون عملکرد خوبی داشتند اما من ناراحتم قبل از  تاریخ مقرر با بازیکنمان مذاکره کرده‌اند.

وی درباره اینکه باشگاه گل‌گهر با بازیکنشان مذاکره کرده، اظهار داشت: اسم از تیمی نمی‌برم اما قطعا باشگاه‌های قوی‌تر از نساجی به بازیکنان ما پیشنهاد داده‌اند. چرا مهدی تاتار باید در نفت مسجدسلیمان زحمت بکشد و تیم‌های دیگر از جاهای دیگر هزینه کنند و با پول بازیکنان ما را ببرند؟ نساجی از جیب شخصی هزینه می‌کند و باید بخش خصوصی را هم دلگرم کرد./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی