امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم پرسپولیس گفت:‌ برخی دوست ندارند من در پرسپولیس بمانم اما من به کارم ادامه می‌دهم تا آنچه را آغاز کرده‌ام، با موفقیت به پایان برسانم.

به گزارش دریای ورزش“، گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر نساجی مازندران از دیدارهای معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در مورد ناراحتی اش از شرایط حاضر در پرسپولیس گفت:‌ متاسفانه افرادی داخل باشگاه بودند که حقیقت را بیان نمی‌کردند من در تمام این مدت سکوت کردم و تمرکزم روی کارم بود و به همین دلیل هیچ حرفی نزدم اما برخی هدف‌شان برهم زدن تمرکز من بود.

وی با بیان اینکه فردا بازی حساسی داریم و دوست ندارم آرامش تیم از بین برود، تصریح  کرد:‌ ما در حال حاضر در راس جدول قرار داریم و فردا در این خصوص بیشتر صحبت می‌کنم.

این مربی آرژانتینی گفت:‌ هر بازی برای ما در لیگ حکم فینال را دارد و همه تیم ها در برابر ما به دنبال بهترین نتیجه هستند البته این خوب است اما کار را برای ما سخت می‌کند.

وی ادامه داد:‌ ما هم به دنبال کسب نتیجه خوب هستیم تا با بهترین نتیجه ممکن نیم‌فصل نخست را به پایان برسانیم همانطور که این نیم فصل را آغاز کردیم.

کالدرون در خصوص ابهامات موجود در قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت:‌ این موضوع مربوط به ۶ ماه پیش بود و درحال حاضر تمام تمرکزم روی مسابقه فردا است و به موضوع دیگری فکر نمی‌کنم.

این مربی در خصوص ارزیابی اش از عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول گفت: از شرایط موجود رضایت کامل دارم در این ۶ ماه با سختی‌های زیادی مواجه بودیم که برخی از آنان طبیعی نبود، زیرا من مربی جدید هستم و برای اجرای برنامه‌های جدید نیاز به زمان داشتم.

وی اضافه کرد:‌ اگر جایگزین سرمربی ناکارآمدی می شدم کار ساده تری بود،‌ اما خوشحالم که جای فردی ایستاده ام که با چهار سال حضورش در این تیم موفقیت زیادی به دنبال داشت.

کالدرون گفت:‌ باید این طرز تفکر را به بازیکنان منتقل کنم که در مسیر جدیدی هستیم حفظ این جام‌ها مسئولیت مرا بیشتر می‌کند البته رابطه خوبی بین من و بازیکنانم وجود دارد و هدف همگی ما حتی مربیان سابق این تیم بالابردن جام‌ها است.

وی تصریح کرد:‌ دوست دارم با بازیکنان چهارمین جام قهرمانی را به دست آوریم. به بازیکنانم انگیزه می دهم تا در بازی فردا به موفقیت برسند.

سرمربی سرخپوشان افزود:‌ امسال جز شهرآورد در شهرستان‌ها هم عملکرد خوبی داشتیم و بیشرین موفقیت را خارج از خانه به دست آوردیم اما می خواهیم در مسابقه فردا هواداران با شادی به خانه هایشان بازگردند.

کالدروان در مورد اینکه گفته می شود صفحه اینستاگرامش در اختیار خودش نیست گفت:‌ این موضوع به هیچ وجه درست نیست زیرا من به همراه پسرم آن را مدیت می‌کنیم و مطالب فارسی را نیز مترجم آن را تهیه می‌کند، واقعیت این است که من دوست دارم با هوادارا ارتباط مستقیم داشته باشم اما برخی به دروغ می‌گویند این صفحه برای من نیست. / ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی