امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۵۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، داماشی ها که سرمربی خود را در هفته گذشته کنار رفته می دیدند امروز با مربی جدید پا به میدان گذاشتند و اتفاقا توانستند به اولین پیروزی نیز دست پیدا کنند.

به گزارش دریای ورزش“، از بازی های هفته هجدهم لیگ دسته اول، دو تیمی که اخیرا سرمربیان خود را تغییر دادند به مصاف یکدیگر رفتند. داماشی ها در این دیدار مازیار ربیعی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود نشاندند و در سوی دیگر مربی نام آشنای رشتی ها یعنی علی نظرمحمدی نیز به عنوان سرمربی تیم رایکای بابل در این دیدار حضور داشت.

 

داماشی ها که در این بازی بسیار با انگیزه به میدان آمدند تا به هر سه امتیاز دست پیدا کنند خیلی زود توانستند به دروازه حریف برسند. آنها در دقیقه دوازدهم بازی و توسط آزاد جعفرزاده توانستند به گل برتری بازی برسند. برتری که البته دوام زیادی نداشت چرا که بابلی ها پیش از به پایان رسیدن ۴۵ دقیقه ابتدایی توانستند بازی را به تساوی بکشانند. امیرحسین یحیی زاده تنها پنج دقیقه پس از گلزنی داماشی ها و در دقیقه ۱۷ توانست دروازه این تیم را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند، نتیجه که تا پایان نیمه اول ماندگار بود.

 

در نیمه دوم هم داماشی ها که به همراه سرمربی جدید به دنبال پیروزی در این دیدار بودند، راه دروازه حریف را در پیش گرفتند و به تساوی رضایت نمی دادند تا اینکه در دقیقه ۵۸ موفق شدند توسط میعاد یزدانی بازی را به سود خود کنند و با برتری به کار خود پایان دهند. آنها تا دقیقه نود موفق شدند از گل زده خود دفاع کنند و در نهایت سه امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کنند. آنها با برد در بازی هفته هجدهم توانستند ۲۸ امتیازی شوند و به عنوان موفق ترین تیم گیلانی رقابت های لیگ دسته اول در رده هشتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

 

در سوی دیگر اما رایکای بابل روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. آنها که هادی شکوری را کنار گذاشتند برای ادامه بازی ها به دنبال علی نظرمحمدی رفتند و اتفاقا انتظار زیادی داشتند تا شاید بتوانند با استفاده از تجربه این تیم در فوتبال گیلان، با برتری به کار خود پایان دهند اما عملا اتفاقات به گونه ای دیگر افتاد و این تیم میزبان بود که موفق به برتری در این بازی شد. رایکای بابل با این شکست در حالی که اوضاع خود را بدتر از قبل می بیند تا با همان ۱۳ امتیاز همچنان در رده هفدهم جدول رده بندی باقی بماند./ ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی