امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۴۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی سایپا می‌گوید به دلیل اینکه استقلال و پرسپولیس در تهران هستند، جذب هوادار برای سایپا بسیار دشوار است.

به گزارش دریای ورزش“، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری قبل از بازی تیم خود مقابل نساجی مازندران در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: تیم نساجی مازندران  بسیار خوب فوتبال بازی می‌کند و امیدوار هستم در بازی فردا یک نتیجه قابل قبول بگیریم. آنها هواداران پرشوری دارند و برای یک بازی خوب مقابل چنین تیمی باید با تمرکز کامل ظاهر شویم. در این هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوارد هستم در دیدار فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

صادقی در پاسخ به این سوال که چرا سایپا در بحث جذب هوادار اقدامی نمی‌کند، گفت: همیشه بازی مقابل تیم‌های پر هوادار برای سایپا جذاب بوده است و برای تیم‌هایی مثل تیم ما انگیزه بالایی می آورد اما همانطور که می‌دانید، باشگاه سایپا همیشه در تهران بوده است و به دلیل اینکه بیشتر مردم در این شهر هوادار تیم‌ها استقلال و پرسپولیس هستند، جذب هوادار بسیار سخت می‌شود. به همین دلیل نیز فلسفه باشگاه سایپا بیشتر بازیکن سازی است. هوادار نقش مهمی در نتیجه بازی‌ها دارد و بر همین اساس اگر تیم‌ها به دنبال نتایج خوب هستند، باید هوادار داشته باشند. اما از نظر من با وجود اینکه تیم سایپا هوادار زیادی نداشته است، در فوتبال ایران تاثیرات زیادی گذاشته  و بازیکنان خوبی معرفی کرده است.

سرمربی سایپا درباره تیم نساجی مازندران گفت: نساجی رقیب قابل احترام و پر طرفداری است. مهمترین شاخصه آنها هم همین هواداران هستند که بازی در زمین آنها را دشوار خواهد کرد. اما برای تیم ما بازی مقابل چنین تیم‌هایی، ایجاد انگیزه می‌کند و این فرصتی است برای دیده شدن بازیکنان ما. تیم نساجی خوب فوتبال بازی می‌کند اما تیم ما هم تیم خوب و جوانی است، مخصوصا در این چند هفته اخیر که روند رو به رشدی داشته است.

او در پایان و درباره محروم یا مصدوم‌های تیم خود در بازی فردا گفت: خوشبختانه تمامی بازیکنان ما فردا حاضر هستند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی