امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۳۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، باشگاه رایکا بابل از هم اکنون برای فصل آینده برنامه‌ریزی مفصلی انجام داده و روزهای خوب فوتبال بابل در راه است.

به گزارش دریای ورزش“، پس از حل و فصل شدن مشکلات مالکان باشگاه رایکا بابل و قرار گرفتن آنها در کنار تیم، از بابل خبر می‌رسد که مدیران جوان و جویای نام این باشگاه خصوصی برای فصل آینده برنامه‌های گسترده‌ای دارند و در اولین گام، قصد تمدید قرارداد رحمان رضایی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

رحمان رضایی که سابقه ۷ سال حضور درخشان در بالاترین سطح فوتبال جهان را در سری آی ایتالیا در کارنامه دارد، پس از حضور موفق در باشگاه‌های تراکتور و برق، اکنون با رایکا نیز نتایج بسیار قابل قبولی گرفته است.

رضایی از دو دیداری که روی نیمکت رایکا نشسته است، شش امتیاز کسب کرده و در این تعداد بازی نیز موفق به زدن ۶ گل به حریفان شده است؛ چیزی که رایکا از اول فصل تا دوران قبل از حضور رضایی در این تیم از آن رنج می‌برد.

عملکرد بسیار خوب رحمان رضایی در تیم رایکا سبب شده تا مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد وی اقدام کنند و هرچه سریعتر، از این سرمربی جوان و کاربلد برنامه بگیرند.

رحمان رضایی پیش از حضور در تیم رایکا، از دو کشور امارات و کویت پیشنهاد رسمی برای سرمربی‌گری دریافت کرده بود که به گفته خود وی در مصاحبه‌های بعد از عقد قرارداد با باشگاه رایکا، او برای کمک به تیم استانش، با رایکا قرارداد بست./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی