امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، زامهران: هر بازیکنی در ایران دوست دارد در تیم پرهواداری مثل نساجی بازی کند.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، حسین (فرزاد) زامهران وینگر تیم نساجی، زاده یکم فروردین‌ماه ۱۳۷۱ شاندیز مشهد، فوتبال را در این شهر آغاز کرد و حضور در رده‌های پایه تیم ملی را نیز تجربه کرد.

درخشش او از تیم پیام مشهد بود و بعدها در تیم‌های سیاه‌جامگان، پدیده، ماشین‌سازی، مس و بادران حضور پیدا کرد و درنهایت در فصل اخیر به نساجی پیوست.

فرصت را مغتنم شمردیم و دقایقی با او هم‌کلام شدیم.

زامهران درخصوص چگونگی گذراندن روزهای قرنطینه اظهار کرد: شرایط سختی را سپری می‌کنیم، بالاخره دور از فوتبال و تیم هستیم. کادر فنی با برنامه‌ریزی منظم و مدون برای برگزاری تمرینات انفرادی، زحمات زیادی می‌کشند. تمرینات پرفشاری را می‌گذرانیم و تقریباً آمادگی‌مان را حفظ کرده‌ایم. کل تیم وارد اپلیکیشنی می‌شویم و به‌طور آنلاین با هم ارتباط داریم و مربیان تمرینات ما را زیرنظر دارند.

وی در مورد تعطیلی لیگ و تأثیر آن بر نساجی بیان کرد: یکسری تیم‌ها مثل تیم ما رو به پیشرفت بودند اما همین استپ بر ضرر ما شد و یکسری از تیم‌ها هم دچار بحران بودند که به نظرم تعطیلی لیگ به سودشان شد. با توجه به نامشخص بودن تکلیف لیگ و همچنین شروع فصل آینده، طبعاً بزرگ‌ترین ضرر و آسیب به بازیکنان می‌رسد و باید فشار زیادی چه به لحاظ جسمی و چه روحی متحمل شوند.

وینگر تیم نساجی در ادامه درخصوص روند حضورش در نساجی اضافه کرد: ابتدای فصل پیشنهادات خوبی داشتم، در نهایت طی صحبت‌هایی که با آقای مهاجری داشتم، شرایط حضورم در نساجی مهیا شد، هرچند در آن مقطع نساجی شرایط بدی را از نظر مالکیتی سپری می‌کرد و اصلاً آینده نساجی مشخص نبود. هر بازیکنی در ایران دوست دارد در تیم پرهواداری مثل نساجی بازی کند.

زامهران در رابطه با کادر فنی جدید و سابق نساجی در فصل جاری خاطرنشان کرد: خیلی خوب کار را با آقای فکری و کادر فنی جدید آغاز کردیم و توانستیم به‌زودی با آنها مَچ شویم. افتخار بزرگی است که تجربه شاگردی مربیان بزرگ و صاحب‌نامی چون آقای فکری را داشته باشم.

چهارمین سالی بود که شاگرد آقای مهاجری شدم، دو سال در سیاه‌جامگان صعود به لیگ یک و لیگ برتر را در خدمت ایشان بودم، یکسال هم در پدیده و امسال هم شرایط خوبی داشتم اما متأسفانه به‌دلیل مصدومیت، حدود هفت هفته از شرایط بازی دور بودم. امیدوارم آقای مهاجری سالم و موفق باشند.

وی درباره حضور مجدد علی امیری به‌عنوان مدیرعامل و مالکیت رضا حدادیان در باشگاه نساجی گفت: آقای امیری مدیرعامل کاربلدی است که برای همه فوتبالی‌ها آشناست، سالی هم که نساجی به لیگ برتر صعود کرد، قرار شد که به نساجی بیایم، با آقای امیری هم صحبت‌هایی شد، ایشان از قبل با بنده آشنا هستند. خدا را شکر با حضور آقای امیری تیم ما سر و سامان گرفت. از آقای حدادیان هم به‌خاطر محبت‌هایی که به ما دارند، تشکر می‌کنم. واقعاً هیچ دغدغه‌ای دیگر نداریم. آقای حدادیان دل شیری دارند که در این شرایط اقتصادی از جیب شخصی برای ما هزینه می‌کنند.

وینگر تیم نساجی مازندران نظرش درخصوص بازی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و در میان هواداران پرشور نساجی را چنین عنوان کرد: دو بار در تیم‌های رقیب مقابل نساجی در این ورزشگاه بازی کرده بودم. می‌دانستم هواداران پرشوری دارد که نمونه آنها در ایران کم‌نظیر است. خیلی به ما انرژی می‌دهند و امیدوارم هیچ‌وقت آنها در وطنی ناراحت نشوند.

زامهران شیرین‌ترین خاطره‌اش در نساجی را چنین بیان کرد: وقتی از مصدومیت رها شدم، بعد از چندین هفته توانستم بالاخره در بازی با گلگهر در وطنی وارد زمین شوم. پاس گل سه امتیازی‌ام به محمدمهدی نظری بسیار برایم جذاب و شیرین بود. امیدوارم در هفته‌های باقی‌مانده بتوانم خیلی از چیزها را ثابت کنم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه نساجی در پایان فصل در جدول رده‌بندی تصریح کرد: بازی‌های سخت و حساسی را درپیش داریم اما با این تمرینات به‌روزی که انجام می‌دهیم، قطعاً در ادامه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. انشاالله در آخر فصل جایگاهی که در شأن تیم نساجی و مردم مازندران باشد را بتوانیم کسب کنیم.

وینگر تیم نساجی در پیامی به زحمتکشان شرکت هواپیمایی وارش گفت: صمیمانه از آقای مهندس حدادیان و مجموعه زحمتکشان ایرلاین وارش تشکر می‌‎کنم، انشاالله کارشان پربرکت باشد و همین‌طور پله‌های ترقی را در صنعت هوانوردی طی کنند.

زامهران در پایان از مردم و هواداران نساجی خواهش کرد تا در خانه بمانند و با رعایت بهداشت فردی کمک کنند تا هرچه زودتر از شر بلای کرونا خلاص شویم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی