امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دکتر درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: با تمام توان خشت روی خشت خانه فوتبال مازندران می گذاریم.

 

به گزارش دریای ورزش“،  ساختمان تخصصی هیات فوتبال استان غریب به یک سال گذشته کلنگ زنی شد وخوشبختانه دیروز بتن ریزی فونداسیون خانه فوتبال مازندران با حضور مسئولین صورت گرفت.

دکتر رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان مازندران در این خصوص بیان داشت: خدا را شاکریم که امروز و بعد از گذشتچندماه از اخذ مجوزات لازم برای ساخت خانه فوتبال مازندران، شاهد مرحله نخست بتن ریزی این ساختمان هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: این زمین چندین سال پیش توسط حاج موسی وفاییان به هیات فوتبال استان مازندران واگذار شد و بعد ازگذشت سال های متمادین، امروز شاهد اجرای ساختمان هیات فوتبال استان هستیم.

ریاست هیات فوتبال مازندران با بیان خاص بودن این ساختمان در کشور بیان داشت: نخستین هیاتی در کشور هستیم که خانهتخصصی فوتبال را در حال احداث دارد که در نوع خود جالب و باعث مباهات خانواده فوتبال مازندران است.

این مقام مسئول گفت: خانه فوتبال مازندران در شش طبقه و با مساحتی غریب به دو هزار متر مربع در حال ساخت است که مرکزایفمارک،سوئیت های مهمانان،پایگاه قهرمانی،سالن همایش،اتاق تخصصی کمیته ها،استودیو و،،،، در این شش طبقه نظر گرفته شده کهمی تواند حدود پنجاه درصد از هزینه های هیات را کاهش دهد.

وی در ادامه‌ افزود: کاهش هزینه های سالانه هیات فوتبال مازندران می تواند کمک زیادی به رشد فوتبال پایه و موضوعات آموزشی کند،چرا که قطعا این هزینه در این راه صرف خواهد شد.

دکتر درزی خلردی در پایان تاکید داشت: امروز باید از تمامی کسانی که در این راه پر هزینه کمکمان کردند تشکر کنم و باید بگویم کههمچنان هیات فوتبال مازندران برای خانه دار شدن نیاز به کمک و همدلی همه ی مسئولین استانی و شهرستانی دارد، چرا که اینساختمان متعلق به همه اهالی فوتبال مازندران خواهد بود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی