امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۲۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به دریافت مجوز برپایی اردوهای تیم ملی گفت: اردوهای رشته‌های المپیکی قایقرانی را از اواخر شهریور ماه آغاز خواهیم کرد.

 به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از درخواست فدراسیون قایقرانی و اخذ مجوز فدراسیون پزشکی ورزشی به استناد نامه وزارت بهداشت، رئیس فدراسیون قایقرانی از برپایی اردوهای قایقرانی از اواخر شهریور ماه خبر داد. فدراسیون پزشکی ورزشی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون قایقرانی، مجوز برپایی اردوهای ملی را صادر کرد.رئیس فدراسیون قایقرانی در این باره گفت: با توجه به اینکه فاصله چندانی تا مسابقات انتخابی المپیک باقی نمانده است و برخی از ورزشکاران نیز شرایط تمرین دور از شرایط اردو را نداشتند، نامه‌ای به سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به‌عنوان رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش ارسال و درخواست کردیم که اردوها را آغاز کنیم.

علیرضا سهرابیان ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی نیز به استناد بخشنامه وزارت بهداشت مجوز برگزاری اردو و مسابقات را با رعایت ضوابط صادر کرد و ما نیز در همین رابطه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اقدام خواهیم کرد.

وی درباره برپایی اردوها اظهار کرد: با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی اردوها و مسابقات با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله قرنطینه، انجام آزمایشات PCR و با حداقل نفرات قابل اجراست و ما هم طبق همین بخشنامه عمل خواهیم کرد. ضمن اینکه برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نیز اعلام آمادگی را به هیئت‌ها دادیم و با تعیین زمان و میزبان مسابقات را نیز برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی تأکید کرد: اردوها نیز مطابق تصمیم کمیته فنی هر رشته با حضور نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند، از اواخر شهریور برگزار می‌شود و با برگزاری تست‌های انتخابی یا مسابقات قهرمانی کشور نفراتی به ترکیب تیم اضافه یا کم خواهند شد.

وی با اشاره به آمادگی فدراسیون برای برپایی اردو بیان کرد: در این مدت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها شرایط کاملاً آماده شده است. در دریاچه آزادی پیست‌ها، سالن بدنسازی و هوازی، رستوران و خوابگاه مهیای برپایی اردوست. هیئت‌ها نیز بسیار تلاش کرده‌اند و شرایط خوبی را برای برگزاری تمرینات قایقرانی فراهم آورده‌ شده است.

سهرابیان همچنین گفت: همه تلاش ما این است که ملی‌پوشان در شرایط مطلوبی فرصت را از دست نداده و تمرینات خود را با بهترین کیفیت انجام دهند تا قایقرانی بتواند در مسابقات کسب سهمیه عملکرد مناسبی داشته باشد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی