امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، منیری: این همه تناقض در داوری بازی شبهه برانگیز است ؛ با یک سوت اشتباه زحمات یک تیم به هدر می رود .

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه رایکا‌ بابل،پیمان منیری یکی از مالکان باشگاه فوتبال رایکا‌ بابل در رابطه با حواشی بازی روز گذشته تیم رایکا و استقلال ملاثانی اظهار داشت:واقعا از تساوی در بازی دیروز با وجود بیش از ۸۰ دقیقه ده نفره بودن ناراحت هستم چرا که بچه ها از جان مایه گذاشته بودند و تا دقایق پایانی تلاش کردند.

وی ادامه داد :تیم ما بازی خوب و منظمی را انجام داد اما داور مسابقه با سوت های متعدد و بی مورد خود بازی را از جریان انداخته بود.

منیری در رابطه با رفتار متناقض داور در جریان بازی بیان داشت:آقای داور بازیکن تیم ما را با یک تکل ساده در دقایق ابتدایی بازی اخراج کرد در صورتی که در جریان این دیدار بارها شاهد تکل ها و خطاهای خشن تر از سوی بازیکنان تیم استقلال ملاثانی بودیم اما داور حتی یک اخطار هم به بازیکنانشان نداد و این همه تناقض در یک بازی از سوی داور باعث ایجاد شبهه در قضاوت این دیدار شده است.

یکی از مالکان باشگاه رایکا بابل گفت: قطعا امروز اعتراض رسمی خود را به نحوه داوری به همراه تصاویر صحنه های مشکوک این بازی به فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد تا حقی از تیم ما ضایع نشود.

پیمان منیری در ادامه عنوان کرد:امیدوارم در بازی های آینده شاهد این اشتباهات از سوی داوران نباشیم چون واقعا سخت است که در این اوضاع اقتصادی که تیمداری کردن بسیار دشوار و هزینه ها سرسام آور است،داوران با یک اشتباه باعث هدر رفتن زحمات اعضای یک تیم شوند.

پیمان منیری مالک تیم رایکا بابل در پایان خاطرنشان کرد:هوادارانمان دیروز سنگ تمام گذاشتند و ۹۰ دقیقه از بالای ساختمان های اطراف ورزشگاه تیم خود را تشویق کردند و تمام ناراحتی ما از این است که نتوانستیم هواداران خود را خوشحال کنیم اما باید بگویم این تیم در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی