امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۰۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، علی شجاعی، وینگر تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم ما خیلی وقت بود که به این همدلی نیاز داشت و خوشحالم که بازیکنان در زمین مسابقه جان‌شان را برای یکدیگر می‌دادند.

به گزارش دریای ورزش“، علی شجاعی در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و محمود فکری هم با حضور در نساجی روح جنگندگی را به بازیکنان تزریق کرد. خوشبختانه تیم ما با حضور این مربی با شوک مثبتی مواجه شد. ما تیمی را بردیم که معمولاً در زمین خودش به تیمی باج نمی‌دهد و این سه امتیاز در موقعیت فعلی خیلی به ما کمک خواهد کرد.

وی که در این بازی با یک گل و یک پاس گل عملکرد مثبتی داشت، خاطر نشان کرد: خیلی خوشحالم که گل زدم، البته زودتر از این باید گل چهارم خودم را در این فصل می‌زدم، ولی برخی اتفاقات مانع از گلزنی‌ام شد. باید از زحمات تمام بچه‌ها تشکر کنم و نکته مهم این بود که بازیکنان در زمین مسابقه برای هم بازی می‌کردند. نساجی خیلی وقت بود که به این همدلی نیاز داشت و خوشحالم که بازیکنان در زمین مسابقه جان‌شان را برای یکدیگر می‌دادند. وقتی با سه گل از حریف جلو بودیم تمام بچه‌ها تا جایی که در توان‌شان بود، تلاش می‌کردند تا حتی یک گل هم نخوریم و این خیلی ارزشمند بود.

شجاعی همچنین راجع به اختلافاتی که با محمدرضا مهاجری، سرمربی پیشین نساجی پیدا کرده بود، تصریح کرد: من آن زمان صحبتی انجام ندادم و الان هم دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم، چون نساجی نیاز به آرامش دارد. تمام هدف ما این است که هواداران را خوشحال کنیم. آنها در این مدت خیلی اذیت شدند و این برد اخیر هم فقط متعلق به هواداران نساجی است. امیدوارم این برد در بازی‌های آینده هم تیم ما در مسیری موفقیت‌آمیز قرار دهد. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی