امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال نساجی از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز تأسف کرد و گفت که برخی از شاگردانش پاسخگوی خواسته‌های کادر فنی و هواداران نساجی نبوده‌اند.

 به گزارش دریای ورزش“،  وحید فاضلی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: درباره بازی صحبت خاصی ندارم و فقط از هوادران‌مان عذرخواهی می‌کنم. ناراحتیم به خاطر هوادارانی که با این تیم بیدار می‌شوند و می‌خوابند. واقعاً حرفی برای گفتن نیست. سرم پایین است و هر انتقادی را می‌پذیرم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانیم این نساجی را به جدول برگردانیم و از هواداران عذرخواهی می‌کنیم.وی در پاسخ به این سؤال که «دلیل باخت امروز نساجی چه بود؟»، تصریح کرد: اگر من بخواهم اعلام کنم می‌توانم دلیل باخت را عدم تمرکز بازیکنان‌مان بدانم. ما همین صحنه گل مس را بارها تمرین و آنالیز کرده بودیم. دقیقاً روی همین صحنه‌ای که کار کرده بودیم، تیم حریف به گل رسید. این موضوع هشداری برای ماست. من بارها گفته‌ام که هر انتقادی است به من شود، ولی بازیکنان ما هم باید درک کنند که در چه تیمی بازی می‌کنند. تیم مس رفسنجان امروز کاملاً دست‌هایش بالا بود و توپی در باکس ما نیاورد و هیچ موقعیتی نداشت. آنها یک موقعیت و یک ارسال داشتند و آن‌هم گل شد. واقعیت این است که باید یک مقدار بررسی کنم. به بعضی‌ها خیلی موقعیت دادم، ولی مثل اینکه پاسخگوی خواسته‌های ما و هواداران‌مان نبودند. هواداران را درک می‌کنم، هفته قبل غرور آنها شکسته شد. تمام تلاشم را می‌کنم تا بچه‌ها را جمع کنیم و به جدول برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره این موضوع که شاید نیما میرزازاد بعد از چهار گلی که از سپاهان دریافت کرد، شرایط خوبی در بازی امروز نداشت، گفت: درباره نیما باید بگویم عملکرد او غیر از بازی با سپاهان خوب بوده است. در بازی با سپاهان هم فقط او نبود که خوب بازی نکرد، بلکه خیلی از بازیکنان ما خوب نبودند. اگر او را بیرون می‌گذاشتیم به دلیل اینکه بازیکن جوانی است، شاید فوتبالش نابود می‌شد. ما ریسک کردیم و امروز به او بازی دادیم. عملکردش بد نبود ولی باید آنالیز کنیم تا پاسخگوی کار فنی او باشیم.

فاضلی در پاسخ به این پرسش که «چرا نساجی نتوانست در محوطه جریمه حریف یک ضربه هدف‌دار بزند؟»، خاطرنشان کرد: من این موضوع را قبول دارم. ما بدون توپ خوب می‌جنگیم، ولی زمانی که توپ داریم اشتباهات‌مان زیاد است، علت این موضوع را می‌دانم ولی در جمع اعلام نمی‌کنم. باید تلاش کنیم و همه دست به دست هم بدهیم. الان تخریب بازیکن و مربی کمکی به ما نمی‌کند. سرم پایین است و تمام انتقادات را می‌پذیرم. کارمان سخت است، تیم‌ها شکل گرفتند و نمی‌توانیم فقط با جنگندگی صرف نتیجه بگیریم. اگر می‌خواهیم جنگنده بازی کنیم، نباید اشتباه کنیم و به آن شکل گل بخوریم. ما کاملاً روی پلن‌های مختلف با توپ کار می‌کنیم. به همه بچه‌های تیم خسته نباشید می‌گویم، باید ببینیم مشکل چیست. باید ببینیم دلیل اینکه به آن شکل از مس گل خوردیم، چیست. تیم نساجی بزرگ است و قدمت دارد و باید بدانیم کجا کار می‌کنیم، هم من و هم بازیکنان‌مان.

وی درباره قضاوت داور مسابقه با مس گفت: درباره عملکرد تیم داوری باید بگویم که تا زمانی که داوری‌ها به این شکل باشد تیم‌های حریف هم وقت تلف می‌کنند. تیم حریف قطعاً ۱۵ دقیقه وقت تلف کرد و اعضای تیم داوری هم همکاری کردند!

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پایان در پاسخ به این سؤال که چرا نساجی بعد از دریافت گل پلن دومی نداشت و بازیکنان بی‌روح بازی می‌کردند، تصریح کرد: اجازه بدهید کنفرانس همین جا تمام شود، من از جواب دادن به این مسائل طفره نمی‌روم، ممکن است الان چیزی بگویم که کسی ناراحت شود.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی