امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، ملی‌پوش سبک وزن کشتی آزاد گفت: تمام زندگی و جوانی‌ام را برای رسیدن به مدال المپیک گذاشته‌ام.

 به گزارش دریای ورزش“، رضا اطری درباره عملکردش در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: با توجه به قراردادی که با تیم بازار بزرگ داشتم در مسابقات لیگ شرکت کردم، از نظر شرایط جسمانی و فنی نیز در سطح ایده آلی قرار دارم و امیدوارم بتوانم این روند را تا رقابت‌های المپیک حفظ کنم. تلاش می‌کنم شرایطم نیز روز به روز بهتر شود.قهرمان آسیا و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی در مورد حضورش در رقابت‌های پیش رو اظهار داشت: مانند یک سرباز تابع نظر کادر فنی هستم و اگر تصمیم به برگزاری انتخابی باشد نیز هیچ مشکلی با آن ندارم و هرجا که بگویند آماده‌ام تا کشتی بگیرم. هدف اصلی من حضور در المپیک و کسب مدال در این مسابقات است چون تمام زندگی و جوانی‌ام را برای رسیدن به این هدف گذاشته‌ام.

وی با اشاره به اینکه مدال آوری در وزن ۵۷ کیلوگرم کار سختی است، تصریح کرد: وزن ۵۷ کیلوگرم بسیار وزن سخت و پرفشاری است و کسب مدال جهانی در این وزن کار دشواری است، سال گذشته دستم از مدال کوتاه ماند، اما تمام تلاشم را می‌کنم که پس از چندین سال بتوانم با کسب یک مدال خوشرنگ مزد زحماتم را بگیرم.

اطری در پایان در مورد شرایط ویژه اردوی تیم ملی گفت: در شرایط قرنطینه قرار داریم؛ نه کسی می‌تواند وارد و نه کسی می‌تواند خارج از اردو شود. باید مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی باشیم و تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی برای ایران انجام دهیم. / میزان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی