امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دریافت‌کننده ملی‌پوش تیم ‌والیبال سپاهان اصفهان با تاکید بر این که عجله‌ای برای شروع تمرینات ندارم، گفت: نباید ریسک کنم و می‌خواهم با آمادگی کامل به میدان برگردم.

به گزارش دریای ورزش“، مجتبی میرزاجانپور در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال درباره روند درمان مصدومیتش، افزود: سه روز بعد از مصدومیت از ناحیه آشیل پا، تحت عمل جراحی قرار گرفتم و به توصیه پزشک معالجم، پایم ۲ هفته در آتل و ۴ هفته هم در گچ بود.

وی با بیان این که چهارشنبه سوم دی‌ماه گچ‌ پایم را باز کردم، تصریح کرد: دکتر سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران بعد از معاینه، چند تمرین به من داد و تاکید کرد وضعیت خوبی دارم.

بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: در حال حاضر، مشغول انجام فیزیوتراپی هستم و با عصا راه می‌روم. این شرایط چیزی حدود ۲ الی ۳ هفته ادامه دارد و سپس، کم کم عصا را باید کنار بگذارم.

وی درباره مدت زمان پروسه درمانی مصدومیتش گفت: پزشک جراحم گفته بود پروسه درمانم، ۴ الی ۶ ماه طول خواهد کشید. در حال حاضر، یک ماه و نیم از عمل جراحی‌ام گذشته و تا عید نوروز، چیزی حدود چهار ماه و نیم از این اتفاق می‌گذرد. البته عجله‌ای ندارم؛ نباید ریسک کنم و می‌خواهم با آمادگی کامل به میدان برگردم. اصلا دوست ندارم با عجله کارم را شروع کنم و خدایی نکرده، آسیب دیگری ببینم.

میرزاجانپور در پاسخ به این پرسش که آیا اردوهای تیم ملی در ابتدای سال جدید را از دست خواهد داد یا خیر؟ گفت: این طور فکر نمی‌کنم؛ شرایط پایم در حال حاضر خیلی خوب است و به احتمال زیاد، به اردوهای تیم ملی می‌رسم. البته باید ببینم نظر پزشک معالجم و دکتر افروزی چیست.

دریافت‌کننده ملی‌پوش تیم ‌والیبال فولاد مبارکه سپاهان، ۲۰ آبان‌ماه و در جریان دیدار تیمش با شهداب یزد در هفته نهم لیگ برتر، از ناحیه آشیل پای چپ‌ مصدوم شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی