امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۵۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دارنده مدال طلای المپیک گفت: برگزاری مرحله رفت لیگ برتر وزنه برداری می‌تواند آغاز خوبی برای فعالیت‌های بعدی این رشته باشد.

 به گزارش دریای ورزش“، قهرمان اسبق وزنه برداری کشورمان در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس ۵ قهرمان ورزشی کشور در مورد این مراسم گفت: یکی از کار‌های خوبی که کمیته ملی المپیک در چند وقت اخیر انجام داده، ساختن تندیس قهرمانان کشور و قرار دادن آن‌ها در تالار افتخارات این کمیته بوده است. در راستای این حرکت ۵ تندیس از قهرمانان کشور که ۳ تن از این عزیزان در قید حیات نیستند، رونمایی شد. مراسم شکیلی با حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد و اتفاقات خوبی امروز رخ داد.او در مورد شرایط وزنه برداری در این روز‌های کرونایی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام رشته‌های ورزشی تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته اند و وزنه برداری نیز از این موضوع مستثنی نبوده است. برگزاری مرحله رفت لیگ برتر وزنه برداری اتفاق خوبی بود که چند هفته قبل رخ داد که این اتفاق می‌تواند آغاز خوبی برای فعالیت‌های بعدی وزنه برداری باشد.

سلیمی در مورد شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی، عزیزِ تمام ملت ایران بود و با توجه به اینکه به سالگرد شهادت او نزدیک شده ایم، جا دارد بار دیگر خدمت تمام ملت شریف ایران شهادت این سردار بزرگ را تسلیت بگویم./ باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی