امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم والیبال لبنیات هراز آمل تمرینات خود را برای فصل جدید رقابتهای لیگ برتر از روز شنبه ۱۶ مرداد ماه آغاز می کند.

به گزارش دریای ورزش“،  محمد شعبانپور، سرپرست تیم لبنیات هراز آمل در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه، با اعلام این خبر گفت: نخستین مرحله تمرینات تیم از روز شنبه ۱۶ مرداد ماه در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل آغاز می شود و طبق برنامه ریزی کادر فنی، کار آماده سازی تا شروع لیگ برتر بی وقفه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بجز بازیکنانی که در اردوهای تیم ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور دارند که بصورت مقطعی و با صلاحدید مربیان تیم ملی به تمرینات تیم ما ملحق می شوند، سایر نفرات تیم زیر نظر کادر فنی با جدیت کار آماده سازی را پی گیری خواهند کرد.

شعبانپور در خصوص بهروز عطایی سرمربی تیم هراز که در حال حاضر در اردوهای تیم ملی حضور دارد، گفت: طبیعی است که در این مقطع تیم ملی اولویت همه ما است.‌ طوری برنامه می شود تا آقای عطایی، هم بتواند روی اردوی تیم ملی تمرکز داشته باشد و هم‌ در کنار همکاران فنی اش بتواند بر روند آماده سازی بازیکنان هراز نظارت و کنترل داشته باشد.

سرپرست تیم والیبال لبنیات هراز آمل در خصوص وضعیت تیمش گفت: هر چند شاکله تیم فصل گذشته حفظ شده، اما ما هم مثل سایر تیم ها در بحث بازیکن هم خروجی داشتیم هم ورودی. تیم خوبی بسته شده. در هیچ پستی نگرانی نداریم. بیشتر سعی کردیم روی بازیکنان بومی و استانی سرمایه گذاری کنیم. سال گذشته برغم اینکه نخستین حضور هراز در لیگ برتر بود عملکرد بسیار خوبی داشتیم و قطعا امسال هم لبنیات هراز جزو تیم های مطرح لیگ خواهد بود.

گفتنی است تیم والیبال لبنیات هراز آمل سال گذشته با سه جام به کار خود در لیگ های والیبال پایان داد: سومی لیگ بزرگسالان، سومی لیگ جوانان و نایب قهرمانی لیگ نوجوانان.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی