امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۴:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مربی تیم فوتبال نساجی گفت: گل زودهنگام حریف باعث شد تا تیم ما به هم بریزد.

به گزارش دریای ورزش“،  فرهاد کوچک‌زاده مربی تیم نساجی در نشست خبری بعد از بازی با ماشین سازی اظهار داشت: به دلیل حساسیت بازی و نزدیکی تیم‌ها در جدول معلوم بود بازی تحت فشاری داریم و گل زودهنگام حریف تمرکز ما را به هم زد. مشخص بود که بازیکنان ما تحت فشار بودند. ما سعی کردیم از نظر روحی و روانی در این یکی دو هفته کار کنیم و در این بازی گل زودهنگام حریف باعث شد تا تیم ما به هم بریزد.ماشین‌سازی تیمی است که فضاها را بسته بود و محبور بودیم از فاض پشت دفاع و کناره‌های آنها استفاده کنیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که شیری و زامهران و از فرصت‌ها استفاده نکردند.

وی افزود: البته مصدومیت بازیکن تیم ما باعث شد ۱۵ دقیقه آخر ما عملا ۱۰ نفره باشیم هر چند حریف وقت کشی هم می‌کرد و زمین خوردن بازیکنان آنها مسابقه را از ریتم کلی انداخت.
وی تاکید کرد:حسن نجفی عملا مصدوم بود و ما تعویضی نداشته باشیم و فشار مضاعفی روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما متاسفانه نتونستیم موفق شویم. تیم‌هایی مثل نساجی که از نظر بازیکن دچار کمبود هستند و دست ما برای تعویض بسته بود. تیم های خصوصی از این مساله واقعا آسیب دیدند.

مربی نساجی در خصوص اینکه چرا نساجی اینقدر راحت گل می‌خورد عنوان کرد: متاسفانه بازیکنان نساجی خیلی شل بازی را شروع کردند و در ۵ دقیقه اول این موضوع را کامل فهمیدیم. در ۱۰ دقیقه اول کار ما پرس از جلو بود.روی سهل انگاری گل خوردیم و متاسفانه همان کل نظم تیم ما را به هم ریخت.

کوچک‌زاده در خصوص اینکه ایا این تیم در لیگ می‌ماند گفت:صد در صد. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و مطمئن باشید برای هر بازی با روحیه خاص نساجی و هوادارانش جلو می‌رویم. اتفاقاتی رخ داده و بدشانسی‌های زیادی وجود داشته و مطمئنا این روند تغییر پیدا می‌کند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی