امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۴:۴۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ هم به صورت متمرکز برگزار می‌شود. این مسابقات در منطقه غرب از ۲۵ فروردین شروع می‌شود.

 به گزارش دریای ورزش“،  نحوه و زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۱ یکی از اصلی‌ترین مباحث کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته‌های گذشته بوده است.طبق آخرین تصمیمات AFC، قرار است فصل بعدی این مسابقات هم همانند سال ۲۰۲۰ به صورت متمرکز در یک کشور برگزار شود.

در این دوره از بازی‌ها که ۴۰ تیم حضور دارند (افزایش ۸ تیم نسبت به سال گذشته)، تیم‌های شرق و غرب آسیا به صورت مجزا با هم بازی می‌کنند و برترین‌های هر منطقه به فینال می رسند.

«سلطان آل علی» خبرنگار اماراتی در این ارتباط خبر داد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب از ۱۴ تا ۳۰ آوریل (۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار می‌شود. بازی‌های منطقه شرق هم از ۲۱ آوریل تا ۷ می (۱ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

هر تیم در مرحله گروهی ۶ مسابقه انجام خواهد داد اما هنوز میزبان بازی‌های متمرکز مشخص نشده است.

در سال ۲۰۲۰ و به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار شد و تیم‌های اولسان کره جنوبی و پرسپولیس ایران قهرمان و نایب قهرمان شدند.

پرسپولیس، تراکتور، استقلال و فولاد چهار نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستند. استقلال و فولاد باید ابتدا در مراحل مقدماتی و پلی آف بازی کنند و در صورت پیروزی برابر حریفان خود، به مرحله گروهی راه خواهند یافت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی