امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال، تیم هورسان رامسر پیروز دیدار با شهرداری ارومیه شد و لبنیات هراز مقابل شهداب یزد باخت.

 به گزارش دریای ورزش“،  هفته شانزدهم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» یکشنبه ۱۸ دی‌ماه با هفت دیدار در شهر‌های رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری شد.در یکی از این دیدارها تیم هورسان رامسر دست به کار بزرگی زد و تیم رده دومی شهرداری ارومیه را در حضور تماشاگران خود در سالن شهید صدر رامسر با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

هورسان دست اول، دوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۱۹- ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد و تنها دست سوم را با نتیجه نزدیک ۲۶ بر ۲۸ واگذار کرد.

نکته جالب حضور تماشاگران پس از ۲ سال انتظار در این بازی بود. با پیگیری های انجام شده از سوی باشگاه هورسان، اداره ورزش و جوانان و مساعدت ستاد مقابله با کرونا استان و شهرستان، مجوز حضور ۳۰ درصدی تماشاگران و هواداران رامسری تا پایان فصل صادر شد.

لبنیات هراز آمل رده چهارمی هم امروز در یزد به مصاف شهداب رفت و در روزی که انتظارش را نمی رفت مقابل این تیم رده پنجمی با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

شاگردان عطایی در این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ مقابل شهداب باختند تا فاصله این تیم یزدی با آملی ها به کمترین حد ممکن برسد. / صدا و سیما

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی