امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدیرعامل باشگاه زندی بتن کلاردشت گفت: صعود دومين تيم استان مازندران به ليگ‌برتر استعدادهای فوتسالی اين استان پهناور و شهرستان كلاردشت را به فوتسال ايران نشان داد.

به گزارش دریای ورزش“،  صابر زندی پس از صعود زندی بتن در گفتگو با روابط‌عمومی باشگاه گفت: اين صعود ارزشمند را به مردم استان مازندران و همچنين كلاردشتی‌های عزيز تبريک عرض می کنم و اعتقاد دارم كه حق جوانان مستعد ما چيزی جز راهيابی به ليگ‌برتر نبود. تیم ما تحت هدایت جواد اصغری‌مقدم دست به کار بزرگی زد و اکنون بلافاصله پس از صعود برنامه‌ريزی‌های خود را آغاز كرده و ان شاءالله در اولين جلسه هيات‌مديره در اين هفته تصميمات خوبی را برای آینده خواهيم گرفت.

مديرعامل باشگاه زندی بتن در رابطه با ادعای سرپرست شاهين كرمانشاه در خصوص شبهه در بازی اين تيم مقابل نصر فرديس گفت: ابتدا به تيم خوب كرمانشاه و تمامی تيم‌های حاضر در دور نهايی خسته نباشيد می‌گويم و فكر می‌كنم با اين حرف‌ها می‌خواهند صعود ما را لوث و ارزش آن را کم کنند چراكه وقتی می‌شد بگوييم شبهه به وجود آمده كه نصر فرديس البرز به كلاردشت نمی‌آمد و بازی سه بر صفر می‌شد و ما نمی‌‌توانستيم برای راهیابی به ليگ‌برتر تلاش كنيم.

زندی با اشاره به اينكه در دور رفت كه نصر فرديس هم شانس صعود داشته، تیمش در كرج موفق به شكست اين تيم با نفرات كاملش شده، متذكر شد: ما تيمی را در خانه خود برديم كه به گفته مربی‌شان بدون تمرين با وجود تمام مصدومان و محرومانش فقط به احترام رقابت عادلانه به كلاردشت آمده بود و مقابل تيم پرانگيزه ما تن به شكست داد اما اگر بخواهيم مثل دوستان‌ كرمانشاهی قضاوت كنيم بايد بگوييم آنها چطور در حالی كه در دور رفت با همين نماسازان در كرمانشاه مساوی كرده بودند، در دمای ۵۰ درجه آبادان به تيم كامل نماسازان که تمرینات خود را نیز برگزار کرد، ۱۰ گل زدند؟

او در خاتمه تاكيد كرد: برخلاف ادعای دوستان، قصد اتهام زدن به هيچ كسی را نداشته و نداريم و اگر چيزی گفتيم تنها به خاطر ادعاهايی است كه خاطر هواداران ما را مكدر كرد و پس از اين نيز جوابی نمی‌دهيم چراكه هدفی مهمتر را در فوتسال کشور دنبال می‌كنيم. اکنون نیز پس از لغو فینال پلی‌آف سریعتر جلسه برنامه‌ریزی خود برای آینده برگزار می‌کنیم ضمن اینکه هنوز سرمربی تیم را انتخاب نکرده‌ایم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی