امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۵:۰۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رقابت‌های روز اول مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی با صعود تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، هورسان رامسر و شهداب یزد به مرحله نیمه‌نهایی به پایان رسید.

به گزارش دریای ورزش“،   اولین روز مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با برگزاری ۸ دیدار در زمین والیبال ساحلی مجموعه ورزشی سورو بندرعباس به پایان رسید و تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، هورسان رامسر و شهداب یزد با برتری مقابل حریفانشان راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

از نکات قابل توجه حضور ۳ تیم مازندرانی موج سوران ساحل بوشهر، ساوانای بهشهر و هورسان رامسر در نیمه نهایی لیگ برتر ساحلی است و تنها تیم سروقامتان بابل دیگر تیم مازندرانی مرحله نهایی بود که نتوانست به جمع ۴ تیم پایانی صعود کند. البته بابلی‌ها مغلوب یک تیم مازندرانی دیگر به نام موج سواران شدند.

در رقابت های روز اول، تیم موج سوران ساحل نوشهر که ترکیب آن را بهمن سالمی و آرش وکیلی تشکیل می‌دهند توانست در دو مسابقه برابر تیم سروقامتان نوشهر با ترکیب عباس مظفری و میثم شکری به برتری برسد و یکی از ۴ تیم پایانی لیگ برتر ساحلی باشد.

تیم ساوانای بهشهر هم با ترکیب علیرضا آقاجانی و ابوالحسن خاکی‌زاده هم توانست در دو بازی متوالی مقاومت گلسا‌پوش یزد را که با ترکیب مهدی محفوظی و طاها مهر راهی میدان شده بود، شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.

دیگر تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی هم یکی دیگر از تیم های شمالی و مازندرانی بود. هورسان رامسر که در بازی اول مغلوب پیکان بندر دیر شده بود، در بازی دوم شکست بازی اول را جبران کرد تا کار به گلدن ست بکشد.در ست طلایی، رامسری ها کامبک شان را کامل کردند و ۱۵ بر ۱۲ پیروز شدند تا به جمع چهار تیم برتر اضافه شوند.

نبرد تیم های شهداب یزد با ترکیب بهنام توکلی و سینا عنایتی و رعد پدافند با ترکیب شهرام قاسمی خواه و امیر شوشتری زاده هم یکی دیگر از بازی های نفس گیر روز اول بود، در بازی اول تیم رعد پدافند و در بازی دوم تیم شهداب یزد برنده دو بر یک شدند تا کار برای تعیین تیم چهارم مرحله نیمه نهایی به گلدن ست بکشد. در گلدن ست تیم شهداب یزد پیروز شد تا تیم چهارم نیمه نهایی لقب بگیرد.

اکبر مسیبی و حسن بازدرهوا( داور بین المللی)، امیر حسین صادقی و گل محمد کر ( داور ملی) و علی اکبر صدر از داوران بومی استان هرمزگان ( داور درجه یک) هم قضاوت مسابقات مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران را بر عهده دارند.

حضور تماشاگران با رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک در زمین والیبال ساحلی سورو که در حاشیه خلیج همیشگی فارس بنا شده است، از حواشی جالب توجه رقابت های روز اول بود و بندرعباسی‌ها که با توجه به ساحل خلیج فارس، والیبال ساحلی یکی از رشته‌های پرطرفدار در هرمزگان است، از تماشای هشت مسابقه جذاب لذت بردند.

نتایج کامل دیدارهای اولین روز مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی به قرار زیر است و اسامی تیم‌های فاتح ابتدا آمده است:

 

موج سواران ساحل نوشهر– سروقامتان بابل

دیدار اول: موج سواران ساحل نوشهر ۲ – سروقامتان بابل صفر  (۲۱بر ۸ و۲۱ بر ۱۴)

دیدار دوم: سروقامتان بابل صفر – موج سواران ساحل نوشهر ۲ ( ۸ بر ۲۱ و ۱۲ بر ۲۱)

 

ساوانا بهشهر – مقاومت گلسا پوش

دیدار اول: ساوانا بهشهر  ۲ – مقاومت گلسا پوش یک ( ۲۱بر ۱۱، ۱۷ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۹)

دیدار دوم: مقاومت گلسا پوش صفر- ساوانا بهشهر ۲( ۱۱ بر ۲۱ و ۱۱ بر ۲۱)

 

هورسان رامسر – پیکان بندر دیر

دیدار اول: پیکان بندر دیر ۲– هورسان رامسر صقر( ۲۲بر ۲۰ و ۲۲ بر ۲۰)

دیدار دوم: هورسان رامسر ۲ – پیکان بندر دیر صفر(  ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۴)

ست طلایی: پیکان بندر دیر ۱۲– هورسان رامسر ۱۵

 

شهداب یزد – رعد پدافند تهران

دیدار اول: شهداب یزد یک – رعد پدافند تهران ۲ ( ۱۷ بر ۲۱، ۲۱ بر ۱۷ و ۱۳ بر ۱۵)

دیدار دوم: رعد پدافند تهران یک   – شهداب یزد ۲ ( ۱۳ بر ۲۱، ۲۱ بر ۱۲ و ۹ بر ۱۵)

ست طلایی: شهداب یزد ۱۵ – رعد پدافند تهران۱۰

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی