امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۱۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رقابت‌های روز دوم و پایان از سومین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو آزاد آسیا در گروه زنان، امروز (دوشنبه – ۲۶ مهرماه) در اوزان فرد و در هتل “پارسیان استقلال” تهران پیگیری شد مازندرانی ها با ۲ نقره و ۴ برنز مدال به کار خود پایان دادند.

به گزارش دریای ورزش“،  سومین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو آزاد آسیا در گروه زنان از روز گذشته (یکشنبه – ۲۵ مهرماه) در هتل “پارسیان استقلال” تهران آغاز و به مدت دو روز به پایان رسید.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۳۸ تکواندوکار از ۶ کشور اردن، افغانستان، ایران، پاکستان،روسیه و هند برگزاری شد.

امروز و در روز دوم رقابت‌های گروه زنان، مبارزات اوزان ۴۹-، -۵۷-، ۶۷- و ۷۳+ کیلوگرم درحال انجام است مازندران در ۲ وزن ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم مبینا شاکری، نازنین تنکابنی و انیس وفایی نژاد را دارد.

مبینا شاکری در وزن ۵۷- کیلوگرم به مدال برنز و نازنین تنکابنی در ۶۷- کیلوگرم به مدال نقره دست یافت تا جمع مدال زنان تکواندوکار مازندران به ۶ برسد.

مازندران روز نخست این رویداد، به یک مدال نقره عالمه پوشیان و ۳ مدال برنز تینا مدانلو، الهه شیدایی، زهرا وطن دوست دست یافت.

سوسن حاجی پور مربی مازندرانی در روز دوم این مسابقات در سالن حضور داشت و راضیه سینایی و شبنم میرزایی داوران قضاوت کننده این رویداد بودند.

شایان ذکر است، از فردا (سه شنبه ۲۷ مهرماه) رقابتهای مردان تکواندوکار در سومین دوره رقابتهای آزاد آسیا به مدت ۲ روز در هتل پارسیان استقلال در تهران برگزار میگردد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی