امروز

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم تقدیر از رسانه‌ها، نسبت به سئوال خبرنگار دریای ورزش در خصوص حواشی پلمب دفاتر هیأت‌های ورزشی و زورخانه ساری گفت: از دو دستگاه که یکی از آنها اداره‌کل ورزش و جوانان بود، شکایت شده بود و جالب اینجاست که از آن دستگاه شکایت رد شد و از ما حکم قلع و قم گرفته شد که در نوع خودش عجیب است.

 

به گزارش دریای ورزش“،  علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم تقدیر از رسانه‌ها به مناسبت هفته خبرنگار، ضمن تبریک این ایام، به وضعیت ورزشکاران المپیکی اشاره کرد و اظهار کرد: هرچند تاکنون کاروان ایران نتایج مطلوبی کسب نکرده اما ششمی هانیه رستمیان برای این رشته در المپیک امیدوار کننده بود اما امیدواریم کشتی گیران ما بتوانند مدال بگیرند و این طلسم را بشکنند.

 

رجبی بیان کرد: پرورش افکار در حوزه ورزش نیاز است چون برای هرکاری اول باید ذهن را تقویت کنیم و بعد احساسات را کنترل کنیم و رفتار را تغییر بدهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در پاسخ به سوال مربوط به پلمب ساختمان هیات‌های ورزشی، گفت: این پرونده مربوط به سه سال گذشته است و مدت‌ها پیش حکم گرفته بود. ما در سال گذشته که آمدیم با وکلا نشستیم و پرونده را مطالعه کردیم.وی ادامه داد: در این خصوص دفاع خوبی از این موضوع نشده بود.

از دو دستگاه که یکی از آنها اداره‌کل ورزش و جوانان بود، شکایت شده بود و جالب اینجاست که از آن دستگاه شکایت رد شد و از ما حکم قلع و قم گرفته شد که در نوع خودش عجیب است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ایران بیان کرد: قبل بنده قرار بود مالکان این ملک، سه چهار میلیارد بگیرند و مشکل را برطرف کنند ولی متاسفانه اینکار انجام نشد و ما هم حالا چند ملک به آنها پیشنهاد دادیم و پنجشنبه هم یک جلسه داریم و بدنبال این هستیم تا مجدد پرونده بررسی شود.

 

رجبی ضمن تقدیر از رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: امیدواریم که با کمک استاندار مازندران پنجشنبه برای توافق می‌نشینیم و امیدوار هستیم مشکل ساختمان هیات‌های ورزشی را برطرف کنیم.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی