امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   امیرحسین گفت: از الان به فکر المپیک پاریس هستم و حتی اگر در اردوها هم نباشم باز هم تمریناتم را طبق نظر کادر فنی دنبال می کنم.

به گزارش دریای ورزش“،   امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در سنگین وزن کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در دومین اردوی آماده سازی پس از رقابت های جهانی نروژ به سر می بریم و با توجه به اینکه مدال داران رقابت های جهانی از حضور در مراحل اول و دوم چرخه ی انتخابی تیم ملی معاف هستند، تمرینات آماده سازی خود را پشت سر می گذاریم.

وی ادامه داد: همه چیز در اردوها خوب است و کادر فنی از الان برنامه های خود را برای حضور موفق در بازی های آسیایی و جهانی سال آینده دنبال می کند و ما نیز طبق نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کنیم.
زارع در خصوص برنامه خود گفت: در المپیک توکیو می توانستم مدال طلا را از آن خود کنم اما شاید کمی جوانی و کم تجربگی مانع از از این موضوع شد ولی در رقابت های جهانی نروژ نشان دادم که از همه ی سنگین وزن های دنیا بهترم.
وی ادامه داد: البته نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و قطعا اگر اینطور باشد و کشتی گیر به خود مغرور شود، از همان جایی که فکر نمی کند ضربه خواهد خورد.
زارع در خصوص سفر تیم ملی به آمریکا و رو در رو شدن با گیبل استیوسون دارنده مدال طلای المپیک گفت: من قهرمانان بزرگ جهان در سنگین وزن را مغلوب کردم. این کشتی گیر آمریکایی نیز عملکرد خوبی داشته و دوست دارم که با او مبارزه کنم و به نظرم چنین مبارزات تداراکتی برای کشتی گیران بسیار عالی خواهد بود.
آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان ادامه داد: البته یکسری کری خوانی هایی در این زمینه شده اما من کشتی خودم را می گیریم و سعی می کنم که با نهایت آمادگی و دقت لازم، به مصاف این کشتی گیر بروم و این را هم باید بگویم که از مبارزه با هیچ حریفی حراس ندارم چراکه اگر قرار باشد به مدال طلای المپیک برسم باید تفکرم اینگونه باشد.
وی در خصوص مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اردوی دوم با ۶ مدال آور المپیک و جهان در حال برگزاری است و یکی از محاسن این اردو سرشاخ شدن من با حسن یزدانی است، قطعا هرکشتی گیری با یزدانی سرشاخ شود عرقش در می آید و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و فکر می کنم که حضور حسن یزدانی در اردوها بسیار مفید و سازنده برای ما است.
زارع در خصوص اردوی اول تیم ملی گفت: یک تشکر ویژه از فدراسیون کشتی دارم که اردوی اول ما در عراق برگزار شد، واقعا هم از نظر معنوی و هم از نظر روحی نیاز به چنین اردویی بود که امیدوارم در آینده نیز بتوانیم به عراق برویم. ضمن اینکه چنین سفرهایی رفاقت ها و دوستی ها را بین کشتی گیران و کادر فنی محکم تر می کند و خود این کار برای کل تیم ملی مفید خواهد بود.

وی در مورد امکانات اردویی گفت: شرایط در این چند سال بهتر شده و در حال حاضر به حد عالی رسیده که همچنان قرار است به امکانات و تجهیزات کمپ تیم های ملی اضافه شود، جا دارد از فدراسیون کشتی که تمام تلاش خود را برای پشتیبانی از ما انجام می دهد قدردانی کنیم و وظیفه خود می دانیم که این زحمات را با کسب مدال و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف جبران کنیم.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم هدفم المپیک پاریس است و برای تحقق این امر حتی در زمان تعطیلی اردوها نیز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی ادامه می دهم تا هر روز بهتر از دیروز باشم، چراکه که حریفان نیز بیکار ننشسته اند و باید برای کسب موفقیت نهایت تلاش را کرد و اگر این تلاش با توکل بر خدا باشد قطعا نتیجه اش ختم به خیر خواهد بود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی