امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۵۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   در آیینی به مناسبت دهه فجر زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دوغیکلا بخش رودبست شهرستان بابلسر گشایش یافت.

به گزارش دریای ورزش“،  این پروژه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۸۰۵ متر مربع و با اعتباری بالغ ۱۳ میلیارد ریال به صورت طرح مشارکتی با پیگیری نماینده مردم بابلسر در مجلس و مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و فرماندار بابلسر به بهره برداری رسید.

آیین گشایش زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دوغیکلا بخش رودبست شهرستان بابلسر با حضور باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حسن زاده فرماندار بابلسر، میرقاسمپور بخشدار رودبست، واثق نژاد معاون عمرانی فرماندار بابلسر، رضایی شهردار و اعضای شورای هادیشهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر امامی نژاد جانشین فرماندهی سپاه بابلسر و خانواده معظم شهدا گشایش یافت.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آیین گشایش این پروژه گفت : از زحمات و تلاش های صورت گرفته برای ساخت و تکمیل پروژه به خصوص از باقرزاده نماینده محترم شهرستان بابلسر و فریدونکنار که همواره در موضوعات مختلف حوزه ورزش و جوانان پای کار هستند و مجدانه پیگیر اعتبارات برای توسعه ورزش استان و کشور هستند، تقدیر و تشکر می کنم.

او افزود: سنگ بنای این پروژه را خانواده شهدا که چشم و چراغ ما هستند گذاشتند که قطعا در تقویت روح و جسم جوانان منطقه تاثیرات مثبت خواهد داشت.

رنگرز گفت: تلاش ما این است که در ورزش استان و کشور توزیع عادلانه امکانات داشته باشیم. در مازندران نیازمند افزایش سرانه ورزش هستیم چراکه سهم مهمی در افتخارات ورزش کشور داریم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی