امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۵۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  با رای اعضای مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری مازندران، صابر اکبر زاده برای ۴ سال بعنوان رئیس این هیات انتخاب شد .

به گزارش دریای ورزش“،  مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری مازندران با حضور هاشم کندی سرپرست فدراسیون، شادنیا دبیر فدراسیون و حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد و پس از رای گیری، صابر اکبر زاده با کسب ۲۲ رای بعنوان رئیس این هیات به مدت ۴ سال انتخاب شد و عبدالرضا فولادی دیگر کاندیدای این انتخابات نیز ۷ رای کسب کرد. اعضای هیات رئیسه و بازرس معرفی شده این هیات نیز توانستند رای مجمع را کسب کنند.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری پس از برگزاری انتخابات با تبریک کسب اعتماد اعضای مجمع به صابر اکبرزاده گفت : استان مازندران مهد قهرمانان ورزشی است و دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان نیز خود از قهرمانان و افتخار کشور هستند. هاشم کندی در ادامه افزود؛ فعالیت های زیادی در دوچرخه سواری این استان صورت می گرفت ازجمله تور دوچرخه سواری مازندران که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد شاهد برگزاری مجدد این تور در شمال کشور باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت های توریستی مازندران و کمک دوچرخه سواری به معرفی بهتر این استان بیان داشت؛ تکمیل پیست دوچرخه سواری در دست ساخت ساری بعنوان یک نیازمندی جدی برای این ورزش در سطح کشور است و اگر باهمت مسئولان ذیربط به بهره برداری برسد بعنوان تنها پیست سرپوشیده کشور در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت. رسول هاشم کندی تاکید کرد؛ مازندران جزو معدود استان هایی است که در همه حوزه ها ازجمله میزبانی، تیم داری، پیست، سرعت، جاده… انتظارات از این استان بالاست و توقع می رود رئیس جدید با برنامه ریزی و همدلی زیرساخت های اولیه و مورد نیاز را برای توسعه دوچرخه سواری فراهم آورد.

وی در پایان با اعلام اینکه اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری برای تایید به فدراسیون جهانی ارسال شد اعلام کرد؛ چنانچه این اساسنامه مورد تایید قرار گیرد، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری برگزاری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در جمع اعضای مجمع دوچرخه سواری مازندران گفت : دوچرخه سواری در مازندران ریشه دارد و قطعا با حمایت هایی که صورت می گیرد و با همدلی، اتحاد و انسجام مجددا در مسیر پرشتاب رشد و توسعه قرار خواهد گرفت.

حسن رنگرز ظرفیت شهرداری ها، آموزش و پرورش و دانشگاه ها را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد؛ امیدوارم با شناختی که از مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری دارم و نگاه ویژه این فدراسیون به دوچرخه سواری مازندران و همچنین حمایتی که اداره کل ورزش و جوانان با افتخار از این رشته ورزشی خواهد داشت، شاهد توسعه همه جانبه دوچرخه سواری و کسب افتخارات بزرگ در این رشته باشیم. وی در بخش دیگری از صحبت هایش با تاکید بر ظرفیت های بین المللی پیست دوچرخه سواری نیمه تمام ساری گفت: حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پیست بی نظیر مورد نیاز است که قطعا با اعتبارات دولتی این پروژه مهم تکمیل نخواهد شد ولی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می توان این پیست سرپوشیده را به سرانجام رساند. گفتنی است در پایان این مجمع از زحمات شیدالله حسین پور سرپرست هیات دوچرخه سواری مازندران تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی