امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۱۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، صحبت از تعیین قهرمان لیگ برتر فوتبال با تورنمنت پنج‌جانبه را خنده‌دار دانست.

به گزارش دریای ورزش“، علی علیپور که در گفت‌وگو با صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت خودش در این روزهای کرونایی اظهار داشت: من هم مثل خیلی از مردم در خانه هستم و تلاش می‌کنم با وسایل ورزشی که در خانه دارم تمرین کنم. امیدوارم هر چه زودتر زندگی مردم به روال عادی برگردد و ما دوباره بتوانیم بازی‌های خودمان را در زمین انجام دهیم.

وی درباره اینکه با پایان فصل، قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد یا خیر، گفت: ۹ بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و من همه تمرکزم را روی بازی‌ها و تمرینات گذاشتم تا دچار اُفت نشوم. امیدوارم با عادی شدن شرایط بتوانیم با پوکر کردن در قهرمانی، دل هواداران را شاد کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه خودش گاهی به آینده فکر می‌کند، تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و برای فکر کردن به آن باید ساعت‌ها وقت گذاشت تا بتوانم به جمع‌بندی خوبی برسم. مطمئناً تا وقتی که هواداران پرسپولیس من را بخواهند، در این تیم خواهم ماند، چرا که من عاشق پرسپولیس هستم و هر چه دارم از این تیم است. شش فصل است که در پرسپولیس حضور دارم و اُفت و اوج‌های زیادی را تجربه کردم. الان هم مهم این است که با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.

وی درباره اینکه آیا باز هم باید شاهد گلزنی‌های او در دربی باشیم یا خیر، خاطرنشان کرد: شاید در جام حذفی با استقلال روبه‌رو شویم. بازی در مسابقات حذفی، حساسیت بیشتری خواهد داشت. امیدوارم با گلزنی بتوانم دل هواداران را شاد کنم و در نهایت سربلند باشیم.

علیپور در پاسخ به این پرسش که چرا شماره ۷۰ را برای خود انتخاب کرده است، بیان کرد: من عاشق شماره ۷ هستم. در ابتدا در پرسپولیس ۷۷ پوشیدم، اما در اردوی ترکیه شماره ۷ را به تن کردم. محسن مسلمان هم شماره ۷۷ را پوشید، اما پس از آن از سوی باشگاه گفته شد قرار است شماره ۷ بایگانی شود و من هم به همین دلیل شماره ۷۰ را پوشیدم.

وی درباره توهین‌هایی که در روزهای گذشته به علی کریمی، اسطوره پرسپولیس صورت گرفت، اظهار داشت: کم و بیش در جریان اتفاقاتی که رخ داده است، قرار گرفتم. علی آقای کریمی فردی است که نه فقط در ایران، بلکه در دنیا هم او را می‌شناسند. او افتخار ایران است و بارها در پرسپولیس، تیم ملی و بایرن مونیخ افتخارآفرینی کرده است. کریمی بزرگ‌تر از این حرف‌هاست که بخواهد خودش را درگیر این مسائل کند. کریمی الگوی همه فوتبالیست‌هاست و باید قدر او را بدانیم.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه هواداران منتظر پوکر قهرمانی هستند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد. البته واقعاً کار سختی داریم و هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و قصد داریم با پوکر در قهرمانی، در تاریخ پرسپولیس ماندگار شویم.

علیپور درباره بزرگترین حسرت زندگی فوتبالی‌اش و اینکه بهترین گل خود را به چه تیمی زده است، خاطرنشان کرد: بدون شک نبردن کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا، بزرگ‌ترین حسرت من است. ما اگر این تیم را در ژاپن می‌بردیم، قطعاً می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم. درباره گل‌هایی که زدم هم باید بگویم الان خیلی حضور ذهن ندارم، اما فکر می‌کنم گلم به السد که باعث شد این تیم را در دوحه ببریم، بهترین گلم بود، چون با تساوی در تهران به فینال آسیا رفتیم.

وی در مورد سرسخت‌ترین مدافعی که مقابلش بازی کرده است، بیان کرد: در بازی با نفت تهران مقابل سیدجلال حسینی بازی کردم و بدون اغراق سرسخت‌ترین مدافعی بود که مقابلش بازی کردم. او واقعاً مدافع توانمندی است.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اگر فوتبالیست نمی‌شد، چه شغلی را انتخاب می‌کرد، گفت: شاید اگر فوتبالیست نمی‌شدم به سراغ ورزش کشتی می‌رفتم، اما اگر کلاً در ورزش نبودم، شاید راننده تاکسی می‌شدم. زمانی که در راه‌آهن بودم، از ساعت ۶ عصر تا ۱۱ شب با پرشیایی که داشتم، در خط نازی‌آباد به نواب مسافرکشی می‌کردم. آن روزها برای من خیلی روزهای جذابی بود و همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند.

علیپور درباره سرنوشت لیگ برتر پس از گذر از دوران کرونا گفت: قبل از هر چیز امیدوارم که سلامتی خیلی زود به کشور ما برگردد. برخی‌ها اظهارنظر می‌کنند که باید رقابت پنج‌جانبه بگذارند تا قهرمان مشخص شود. واقعاً این حرف‌ها خنده‌دار است. ما این همه زحمت کشیدیم و از رقبا فاصله امتیازی خوبی داریم. چرا باید با بازی‌های پنج‌جانبه قهرمان مشخص شود؟! این حرف کاملاً اشتباه است و فقط باید به آن خندید.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی