امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۴۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، ملی‌پوش تپانچه کشورمان گفت: در این مدت رکوردهای خوبی در لیگ، مسابقات آزاد و اردو ثبت کردم و در شرایط خوبی قرار دارم.

به گزارش دریای ورزش“، هانیه رستمیان در خصوص هفته دوم لیگ برتر تیراندازی در رشته تپانچه اظهار داشت: در این هفته در فینال عملکرد خوبی داشتم و رقابت جذابی را داشتیم و تا امتیاز آخر مساوی پیش رفتیم و در تیر آخر موفق شدم حریف خود را شکست دهم و در جایگاه اول قرار بگیرم.

وی در ادامه افزود: مسابقات لیگ باعث می‌شود تا آمادگی خود را برای مسابقات پیش رو یعنی مسابقات جهانی مصر که مهر ماه برگزار می‌شود، حفظ کنیم. در کنار آن مسابقات آزاد نیز برای ما اهمیت زیادی دارد. در این مدت رکوردهای خوبی در لیگ، مسابقات آزاد و اردو ثبت کردم.

ملی‌پوش تپانچه کشورمان تاکید کرد: هر چه در شرایط مسابقه و رقابت باشیم، کمک می‌کند تا آماده‌تر باشیم. رقابت‌های لیگ سطح خوبی دارد و حضور در فینال آن باعث می‌شود برای فینال تجربه بیشتری داشته باشیم.

وی در پایان گفت: اردوی هانوفر لغو شد، امیدوار بودیم که بتوانیم در هانوفر تجهیزات خود را به روز کنیم. امیدوارم با تمرینات خود با آمادگی کامل در مسابقات مصر شرکت کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی