امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم دریا بابل در لحظات پایانی برتری مقابل چادرملو را با تساوی عوض کرد.

به گزارش دریای ورزش“، در یکی از مسابقات هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم فوتبال دریا کاسپین بابل از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل مقابل تیم چادرملو اردکان قرار گرفت.

شاگردان وحید بیاتلو که هفته گذشته به نخستین پیروزی فصل خود مقابل امید وحدت دست یافته و به دنبال کسب دومین برد متوالی برابر چادرملو اردکان بودند، در شروع مسابقه هجومی کار کردند و توانستند با گلزنی مهرداد حیدری با برد یک بر صفر نیمه نخست را پشت سر بگذارند.

در نیمه دوم هر دو تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند که برتری دریا کاسپین بابل تا لحظات پایانی ادامه داشت، اما در نهایت چادرملو اردکان که در ۴۵ دقیقه دوم نمایش بهتر و هجومی‌تری ارائه کرده بود توانست گل تساوی را بزند و دست پر این مسابقه خارج از خانه را ترک کند.

تیم فوتبال دریا کاسپین بابل با این تساوی ۴ امتیازی شد و به رده شانزدهم جدول لیگ یک صعود کرد و شاگردان سعید اخباری نیز با ۶ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول این رقابت‌ها قرار گرفتند.

چادرملو در شرایطی این مسابقه خارج از خانه را با تساوی پشت سر گذاشت که حریف آنها به یک پنالتی بحث‌برانگیز رسید و در ادامه نیز حملاتش فقط منجر به یک گل شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی