امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۱۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  پسران قایقران مازندران در رشته آب های آرام سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور، ۲ مدال طلا و یک مدال نقره گرفتند.

به گزارش دریای ورزش“،  پارسا علیان و هیراد صمدی بابلسری با مربیگری ایمان پور عزیز در رشته کانو و امیرحسین حق پناه دیگر قایقران بابلسری از شاگردان مسعود رنجبر در رشته کایاک مدال آوران تیم مازندران بودند.

پارسا علیان از مازندران در کانوی ۵۰۰ متر گروه سنی با زمان ۲:۲۵.۸۸ دقیقه همه حریفان را پشت سر گذاشت و مدال طلا را تصاحب کرد.مدال نقره این رشته به عرشیا اقلیمی از گیلان با رکورد ۲:۴۲.۱۸ دقیقه رسید. ابوالفضل آدین از بوشهر هم با زمان ۲:۴۴.۶۹ دقیقه مدال برنز را به دست آورد.

در کایاک ۲۰۰ متر گروه سنی الف امیرحسین حق‌پناه از مازندران با زمان ۴۷.۹۵ ثانیه، عنوان قهرمانی را کسب شد. ابوالفضل جنبی از گیلان با رکورد ۴۸.۳۰ ثانیه دوم شد و پوریا قبادنیا از تهران هم با زمان ۵۲.۲۷ ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

در کانوی ۲۰۰ متر گروه سنی الف محمد عقیلی از همدان با زمان ۵۴.۴۱ ثانیه مدال طلا بر سکوی، نخست قرار گرفت. هیراد صمدی از مازندران با زمان ۱:۰۲.۶۳ دقیقه مدال نقره را به گردن آویخت و امیرعلی سرافرازی از تهران با زمان ۱:۱۰.۶۰ دقیقه مدال برنز را از آن خود کرد.

مسابقات آب های آرام سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور، ۱۹ مهرماه با حضور ورزشکاران ۲۰ استان در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در این مسابقات ورزشکارانی از ۲۰ استان هرمزگان، زنجان، لرستان، گیلان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، مرکزی، یزد، خوزستان، مازندران، قزوین، کرمانشاه، البرز، تهران، گلستان، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری در دو رده سنی و  مواد ۵۰۰ و ۲۰۰ متر رقابت کردند.

آیین توزیع مدال با حضور علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، سلمان خدادادی رئیس هیات تهران، علی رحمانیون بازرس و محمدتقی محمدیان خزانه‌دار فدراسیون قایقرانی، پدرو سنا سرمربی تیم ملی آب های آرام برگزار شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی