امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۵۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، پس از رای گیری در مجمع انتخابات هیات کاراته مازندران، حسن رجبی با انتخاب اعضای مجمع بعنوان رئیس هیات کاراته مازندران انتخاب شد.

به گزارش دریای ورزش“، مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان مازندران، صبح امروز چهارشنبه ۲۱ دی در اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد و در نهایت «حسن رجبی» با کسب ۳۰ رای از ۳۱ رای ماخوذه، بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه این انتخابات، ضمن تبریک ولادت بانوی دوعالم صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و روز مادر، اظهار داشت: رشته کاراته جزو رشته‌هایی است که برای ما بسیار با اهمیت است.
 عالیشان با بیان اینکه، کاراته از رشته‌های پرمخاطب در استان مازندران است، افزود: ما در این رشته، ورزشکارن، قهرمانان، مربیان، داوران و پیشکسوتان خوبی داریم که بعد از رشته فوتبال، این رشته قهرمانان و ورزشکاران سازمان یافته زیادی را در بر دارد.
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران بیان داشت: استان مازندران مهد ورزش کشور در اکثر رشته‌های ورزشی محسوب می‌شود و در رویدادهای المپیک، پاراالمپیک، جهانی و … بسیاری از ورزشکاران از این استان اعزام می‌شوند و این نشان از غنای ورزش استان است.
دکتر مومنی دبیر فدراسیون کاراته در این جلسه ضمن تقدیر از اعضای مجمع و تبریک به رئیس هیات کاراته مازندران، اظهار داشت: این مسئولیت از چهار سال قبل برای آقای رجبی سنگین‌تر خواهد بود و باید فعالیت‌ها دوچندان گردد.
وی خواستار وفاق و همدلی در کاراته مازندران شد و افزود: باید همگی دست به دست هم بدهند و این قطار رو به حرکت کاراته مازندران که روی ریل افتاده را به سر منزل مقصود برسانند.
مومنی از ظرفیت بالای ورزش مازندران گفت و بیان داشت: کاراته مازندران در بخش آقایان و بانوان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و هم در بعد قهرمانی و هم بعد همگانی ظرفیت خیلی خوبی دارد.
دبیر فدراسیون کاراته اظهار کرد: با وجود کشتی مازندران که رقیب سرسختی برای همه رشته‌ها است، اما انتظار داریم، کاراته مازندران باید به ورزش اول استان مازندران تبدیل گردد.
وی از حضور پرتعداد ملی پوشان مازندرانی گفت و ادامه داد: در بحث ملی هم استان مازندران ورزشکاران زیادی داشته و این نشان میدهد که در استان درست کار شده و این وفاق و همدلی سبب رشد کاراته مازندران شده است.
مومنی افزود: سال پر ترافیک در رده سنی بزرگسالان داریم و لیگ برتر را برای بزرگسال و زیر ۲۱ سال و رده جوانان راه‌اندازی کردیم که با اینکار به رشد ورزشکاران کاراته کمک کنیم.
دبیر فدراسیون کاراته در پایان، خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم بدیم تا کاراته مازندران را به جایگاهی واقعی‌اش برسانیم.
قابل ذکر است؛ انتخابات هیات کاراته استان مازندران دو‌ کاندید با نام‌های «حسن رجبی» و «حسن ابراهیمی کارنامی» داشت که پیش از شروع مجمع، «حسن ابراهیمی کارنامی» از شرکت در مجمع انصراف داده بود.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی