امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۰۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، طی مراسمی، ابلاغ سرپرستی هیات بادبانی استان مازندران به امیر دریادار آریا شفقت اهدا شد.

به گزارش دریای ورزش“،  صبح روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت، جلسه ای با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، زرودی فرماندار نوشهر، ابراهیمی نیا رئیس فدراسیون بادبانی، امیر دریادار، آریا  شفقت  فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر، در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد و در این جلسه سرپرست هیات بادبانی استان  مازندران  منصوب شد.

امیر دریادار، آریا  شفقت  فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر با ابلاغ ابراهیمی رئیس فدراسیون به سمت سرپرست هیات تازه تاسیس بادبانی در استان  مازندران  منصوب شد.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در این جلسه اظهار داشت: اتفاق تاسیس فدراسیون بادبانی کشور با ریاست دکتر ابراهیمی عزیز اتفاق مهمی است که قطعا برای استان ما ارزشمند خواهد بود.

وی بیان داشت: امیدوارم بتوانیم قدم های مثبتی در این رشته در  مازندران  برای جوانان این استان برداریم.

ابراهیمی نیا رئیس فدراسیون بادبانی کشور در این جلسه اظهار داشت: به دنبال این هستیم از پایه در این رشته سرمایه گذاری کنیم.
وی با بیان اینکه رشته بادبانی از ورزش های پر مدال است، گفت: رشته بادبانی دارای ۱۱۱ رشته است که ۱۴ ماده از آن در بازی های آسیایی حضور دارد و چندین رشته المپیکی هم دارد.
ابراهیمی‌نیا نیز در این دیدار از ظرفیت ساحلی  مازندران  برای ارتقا و پیشرفت این رشته گفت و افزود: با توجه به اینکه حجم بالایی از شهرهای استان  مازندران  روی نوار ساحلی هستند، قطعا این هیات در استان  مازندران  می‌تواند علاوه بر فعالیت چشمگیر به جذب توریست ورزشی هم کمک کند.
عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان  مازندران  در این جلسه اظهار داشت: ورزش  مازندران  در کشور حرف اول را می‌زند و از شرقی ترین تا غربی ترین مردم استان علاقه خاصی به ورزش دارند.
عالیشان از اهمیت ورزش استان  مازندران  گفت و افزود: ما در اغلب رشته ها مدال آوری داریم این نشان از تاثیر ورزش  مازندران  در ورزش کشور است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان  مازندران  ادامه داد: نیاز داریم بهره مند بشویم از ارگان های نظامی تا به ورزش استان کمک شود
وی افزود: اخیرا دو فدراسیون جدیدا شکل گرفت که یکی از این رشته ها رشته بادبانی است که یک رشته نوپا است.
عالیشان افزود: اکثر شهرهای استان  مازندران  از ساحل برخوردار هستند و قهرمانان و ورزشکاران علاقمند زیادی در این رشته‌ها در استان مشغول به فعالیت می‌باشند.
وی خواستار توجه ویژه به بحث آموزش شد و بیان کرد: با راه‌اندازی این هیات ورزشی علاوه بر بحث ورود گردشگر و جذب توریست به دنبال افزایش قهرمانان و مدال آوران خواهیم بود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان  مازندران  به استفاده از ظرفیت رسانه در معرفی این رشته تاکید داشت و گفت: نیاز است برای معرفی این رشته از اصحاب رسانه، رسانه ملی کمک بگیریم تا همه کردم با این رشته آشنا شوند.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی