امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۲۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم فوتبال دریای بابل موفق به کسب پیروزی ۳ بر ۱ شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،   در چارچوب هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول تیم فوتبال دریای بابل در خانه پذیرای شاگردان وحید رضایی بود که هفته گذشته با توجه به عدم حضور استقلال ملاثانی در زمین مسابقه با پیروزی ۳ بر صفر مواجه شده بودند.

در این مسابقه خیلی زود تیم دریای بابل با ضربه مهرداد حیدری مهاجم فصل گذشته سایپا در دقیقه ۳ به گل رسید تا با روحیه بالاتری در مقابل هوادارنش به کار ادامه بدهد و در دقیقه ۳۰ توسط امیرحسین باقرپور به گل دوم دست پیدا کند.
پس از این گل مس شهربابک با ضربه پنالتی علیرضا ولی زاده در دقیقه ۴۰ اختلاف را پیش از رفتن دو تیم به رختکن به حداقل رساند، اما با شروع نیمه دوم تیم میزبان توانست بازی را کنترل کند و در دقیقه ۸۲ بود که امیرحسین باقرپور دبل کرد تا این مسابقه با برتری ۳ بر ۱ میزبان در بابل تمام شود.
جالب اینکه رقابت‌های لیگ دسته اول که به سختی می‌شد در آن گل دید، با توجه به تشریفاتی بودن بسیاری از مسابقات، هفته پرگلی را پشت سر گذاشت.
گفتنی است دریای بابل با کسب این پیروزی خانگی ۳۵ امتیازی شد و در رتبه یازدهم قرار گرفت و در سوی دیگر تیم مس شهربابک که در این فصل با مشکلات عجیبی دست . پنجه نرم کرده با ۴۲ امتیاز در رتبه هفتم ماند.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی