امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۲۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مسابقات دوچرخه‌سواری پیست در کشور قزاقستان با درخشش دختران رکابزن کشورمان به پایان رسید.

به گزارش دریای ورزش“، مسابقات بین المللی دوچرخه سواری پیست در حالی به پایان رسید که دو تیم باشگاهی موج‌های آبی و آذرخش تشخیص زاگرس از ایران توانستند نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.در روز پایانی مسابقات بین المللی دوچرخه سواری قزاقستان و در رشته کایرین بانوان فاطمه هداوند رکابزن تیم آذرخش تشخیص زاگرس توانست بالاتر از نماینده قزاقستان قرار گرفته و بر سکوی نخست بایستد.

هداوند در حالی مدال طلای این رویداد را از آن خود کرد که این دوچرخه سوار قزاق دارنده چندین مدال جهانی و آسیایی است. مائده نظری دیگر نماینده کشورمان در این ماده مدال برنز گرفت.

در رشته ۲۰۰ متر بانوان نیز نماینده قزاقستان مدال طلا را از آن خود کرد. فاطمه هداوند نقره گرفت و ستاره زرگر مدال برنز را برگردن آویخت.

در بخش مردان و در رشته کایرین هم محمد امین رحیم ابادی هشتم و امیر علی علیزاده در رده بزرگسالان نهم شد.

اما امیر علی علیزاده در این مسابقات در بخش جوانان دوم شد و مدال نقره را کسب کرد. در رشته ۲۰۰ متر اقایان محمد امین رحیم ابادی پنجم شد و امیر علی علیزاده در بزرگسالان هشتم و در رده جوانان نیز مقام دوم را کسب کرد.

روز گذشته نیز در ماده یک کیلومتر مردان امیرعلی علیزاده و محمدامین رحیم آبادی از ایران مدال‌های طلا و نقره را تصاحب کردند. همین طور در اولین روز مسابقات زنان و در کایرین هداوند و زرگر دوم و سوم شده و مدال نقره و برنز گرفتند و مائده نظری در رده هفتم ایستاد. در اولین روز مسابقه ۲۰۰ متر هم فاطمه هداوند و ستاره زرگر بعد از رکابزن قزاق مدال نقره و برنز را دریافت کردند.

این مسابقات در کلاس دو جهت کسب سهمیه المپیک طی سه روز برگزار شد که تیم‌های لیتوانی، ازبکستان، موج‌های آبی مشهد، آذرخش تشخیص زاگرس ایران، ۴ تیم باشگاهی قزاقستان و تیم ملی امارات در این رقابت‌ها حضور داشتند.

در پایان این رقابت دو روزه رکابزنان ایران صاحب ۸ مدال شامل ۲ طلا، ۴ نقره و دو برنز شدند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی