امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دهمین دوره رقابت های تکواندو بین المللی آزاد ترکیه که با حضور ۱۷۸۷ تکواندوکار از کشورهای مختلف در سالن «طاها گل» شهر آنکارا آغاز شده بود، امروز یکشنبه با مسابقات تمامی اوزان گروه مردان به پایان رسید.

 

به گزارش دریای ورزش“،   پریسا جوادی در بخش زنان، عرفان بزرگی و ابوالفضل عباسی در بخش مردان نمایندگان مازنی حاضر در این رویداد بودند که ابوالفضل عباسی در وزن ۸۷- کیلوگرم موفق به کسب دومین مدال نقره تیم ایران شد.

وی دور نخست با قرعه استراحت مواجه شد و سپس ۲ بر صفر «دمیر» از ترکیه را شکست داد و در ادامه با برتری ۲ بر صفر مقابل «دنیزمان» از کشور میزبان راهی مرحله نیمه نهایی شد.

عباسی در این مرحله مقابل «هاربار» از اوکراین به پیروزی دست یافت. وی در مبازه نهایی «نیکیتا رافالوویچ» دارنده دو نقره و یک برنز جهان و طلا و نقره بازی‌های آسیایی از ازبکستان ۲ بر یک بازنده شد و به مدال نقره رسید.

تک مدال برنز تیم ایران سهم عرفان بزرگی بود. وی در وزن ۶۸- کیلوگرم دور نخست مقابل «چشور» از ترکیه ۲ بر صفر صاحب برتری شد و سپس «میرزویف» از اوکراین را ۲ بر یک شکست داد.

ملی پوش کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی «ک شگین» از ترکیه را نیز با همین نتیجه از پیش رو برداشت، اما در مرحله نیمه نهایی در مبارزه نزدیک ۲ بر یک برابر «ارر برکای» دیگر نماینده میزبان باخت و روی سکوی سوم ایستاد.

در بخش مردان ۲۳۰ تکواندوکار به رقابت پرداختند که تیم ملی کشورمان با کسب چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز بالاتر از میزبان و همه مدعیان اصلی آسیا از جمله اردن و ازبکستان روی سکوی قهرمانی ایستاد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی