امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  گردهمایی روسا و نواب روسای هیات‌های ورزشی شهرستان رامسر با حضور نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران و سایر مدیران برگزار شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه، ضمن تقدیر از زحمات و حمایت‌های دکتر حسینی از ورزش استان مازندران، از ظرفیت بالای ورزش رامسر گفت و اظهار داشت: بازسازی سالن گالش محله، مرمت و بازسازی سالن چند منظوره تختی کتالم در دستور کار قرار دارد. اعتبار خوبی هم دکتر حسینی برای اماکن ورزشی رامسر گرفته‌اند.

عالیشان افزود: سرانه فضای ورزشی رامسر ۰/۸۴ متر مربع می باشد که ۲۰ پروژه متعلق به وزارت ورزش و جوانان، ۶۱ پروژه بخش خصوصی و هفت پروژه برای سایر ارگان‌ها در این شهرستان داریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران از راه اندازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شماره ۲ در کشور خبر داد و گفت: خبر خوش اینکه با عنایت مقام عالی وزارت ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سجادی و در پاسخ به درخواست دکتر حسینی مقرر شد دومین آکادمی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در کشور در استان مازندران و شهرستان رامسر احداث گردد.

عالیشان از رایزنی‌های صورت گرفته گفت و افزود: جلسه‌ای را ما با حضور مسئولین مربوطه و با حضور دو معاون وزیر ورزش، دکتر فیروزی معاون توسعه منابع و دکتر پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و جناب آقای عسگریان مدیرکل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و همچنین جناب آقای مناف هاشمی دبیرکل مازندرانی کمیته ملی المپیک، در وزارت ورزش برگزار کردیم که طبق آن جلسه عزیزانی در رامسر حضور پیدا کردند و بررسی‌های اولیه صورت گرفته است.

وی بیان داشت: آماده سازی تیم‌های ملی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک صورت می‌گیرد‌. همچنین این آکادمی در مجتمع امام رضا(ع) رامسر احداث می‌شود که شامل ۱۰ سالن و مکان تمرینی و همچنین با دارا بودن خوابگاه و با ظرفیتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ ورزشکار احداث خواهد شد.

عالیشان از شرایط ویژه و دو منظوره این آکادمی خبر داد و افزود: قرار است در کنار آکادمی ملی المپیک، رامسر پایلوت مسابقات ساحلی باشد و شرایط برای میزبانی مسابقات ساحلی با برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی و والیبال ساحلی و .. . پیش بینی شود تا این آکادمی دو منظوره باشد تا هم اردوهای ملی را داشته باشیم و هم میزبانی مسابقات ساحلی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: فدراسیون آبی ساحلی و بادبانی هم در کشور شکل گرفت و در استان هم این هیات شروع به کار کرده است.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران خاطرنشان کرد: اعتبار احداث این کمپ را وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به عهده گرفته و هیچ بار مالی ای به شهرستان و استان نخواهد داشت.

وی افزود: آنجا ۱۶ هکتار زمین داریم که فضای لازم برای احداث کمیته ملی المپیک و پارالمپیک را داراست و به منظور چشم انداز زیبایی که دارد قطعا از کمیته ملی المپیک شماره یک هم می‌تواند زیباتر راه اندازی شود.

عالیشان بیان کرد: با راه اندازی این آکادمی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون‌ها اردوی‌های آماده سازی تیم‌های ملی را متناسب به شرایط آب و هوایی کشور محل مسابقات در رامسر برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد: یکی از فاکتورهای اصلی راه اندازی این آکادمی، داشتن فرودگاه است که به لطف زحمات دکتر حسینی این فرودگاه به یک فرودگاه بین المللی تبدیل شده است.

عالیشان در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به توجه ویژه به بحث رعایت عفاف و حجاب در ورزش اشاره کرد و گفت: توجه به مسائل فرهنگی و اخلاقی باید در رأس هیات‌های ورزشی باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به کار منظم و منسجم تاکید کرد و بیان داشت: به غرب استان نگاه ویژه‌ای داریم و تاکنون از ظرفیت‌های انسانی و توانمند در راس هیات های ورزشی استفاده شده است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی