امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، هفته سوم لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس با برتری ۶ تکواندوکار مازندرانی، کسب ۲ مدال طلا و عنوان بهترین بازیکن هفته به پایان رسید.

 

به گزارش دریای ورزش“،  بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام خلیج فارس” یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی با برگزاری مبارزات هفته سوم پیگیری شد که ۶ تکواندوکار مازندرانی در ۶ وزن به شیاپ جانگ رفتند که در ترکیب تیم های شهرداری ورامین، مس کرمان، پالایش نفت آبادان بودند تا ۲ طلا از ۳ طلا شهرداری ورامین را مازنی ها بدست آوردند که صدرنشینی این هفته به نام شهرداری ورامین با ۴۳۹ امتیاز ثبت شود.

در وزن ۵۸- کیلوگرم علیرضا حسین پور، تکواندوکار مازنی در ترکیب تیم شهرداری ورامین سومین طلای خود در لیگ برتر را کسب کرد.
حسین‌پور بی مثال و بی همتا در وزن ۵۸- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی رقیب همیشگی خود مهدی حاج موسایی را شکست داده بود، در مبارزه نهایی همانند هفته دوم به ابوالفضل زندی مصاف دیگر رقیب مدعی خود در این وزن رفت و در پایان دو راند مبارزه جذاب و دیدنی صاحب برتری شد.

در وزن ۶۳- کیلوگرم عرفان بزرگی در نیمه نهایی مقابل متین رضایی که در وزن پایین تر حضور یافت متوقف شد تا متین به دومین طلا دست یابد.

محمد حسن پلنگ افکن دیگر ملی پوش مازندران در وزن ۶۸- کیلوگرم مقابل کامران کاظمی از مس کرمان دیدار نهایی را برگزار کردند که در نهایت پلنگ افکن در تیم شهرداری ورامینی بود که با برتری در دو راند متوالی به نشان طلا دست پیدا کرد.

سروش احمدی در وزن ۷۴- کیلوگرم باز هم مقابل امیرسینا بختیاری ایستاد برای بار دوم به دلیل آسیب دیدگی انصراف داد تا بختیاری سومین طلا خود را در لیگ برتر برای ورامینی ها کسب کند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم امیررضا صادقیان مقابل هم تیمی خود در تیم پالایش نفت آبادان به دیدار نهایی راه پیدا کردند که با تصمیم کادر فنی این تیم، صدرا مقدمی عنوان نخست را کسب کرد.

در وزن ۸۷- کیلوگرم ابوالفضل عباسی مقابل میرهاشم حسینی مبارزه که در این هفته در وزن بالاتر قرار گرفت، در یک دیدار دیدنی میرهاشم بود که برنده شد.

در پایان هم از سوی کمیته برگزاری علیرضا حسین پور ملی پوش بااخلاق مازنی از شهرداری ورامین به عنوان بهترین تکواندوکار شناخته شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی