امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۵۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان با برتری برابر نماینده لبنان سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرد.

 

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از برنا ،  در دومین روز از مسابقات تکواندو گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در شهر «تای آن» کشور چین، آرین سلیمی با کسب ۲ پیروزی متوالی جواز حضور در این بازی‌ها را کسب کرد.

وی در وزن ۸۰+ کیلوگرم دور نخست «واضح الاحمد» از قطر را در ۲ راند متوالی و با نتایج ۱۳ بر صفر و ۵ بر صفر از پیش رو برداشت. وی در ادامه به مصاف «ری راهی» از لبنان رفت و در دو راند و  با نتایج ۵ بر صفر و ۱۱ بر ۳ پیروز از میدان خارج شد و ضمن راهیابی به دیدار نهایی سهمیه المپیک را کسب کرد.

تیم ملی تکواندو ایران با دو نماینده، مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم بانوان و آرین سلیمی وزن ۸۰+ کیلوگرم مردان به مسابقات گزینشی قاره‌ای اعزام شده بود که هر ۲  نفر موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شدند تا با احتساب ۲ سهمیه قبلی که مهران برخورداری در وزن ۸۰+ کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم کسب کرده بودند، تکواندو ایران با ۴ سهمیه خود را برای حضوری موفق در این دوره از بازی‌ها آماده کند.

مینو مداح و مجید افلاکی سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو، دکتر یاوری پزشک تیم ملی و هادی ساعی رئیس فدراسیون، در این سفر تیم ملی راه همراهی خواهند کرد.

این دوره از جمعه ۲۵ اسفندماه با حضور ۹۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر «تای آن» آغاز شده و امروز شنبه ۲۶ اسفندماه با شناخت نفرات برتر اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم در گروه زنان، ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم در گروه مردان به پایان می‌رسد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی