امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش دریای ورزش“، به مناسبت سال نو گفتگويى را با شبير لطفى مالك باشگاه پيام مقاومت سارى كه از مربيان با سابقه استان مى باشد انجام داديم،لطفى ٣٨ ساله كه بيش از اين به عنوان سرمربى سابقه قهرمانى در ليگ برتر جوانان در سال ٨٦ ،قهرمان ليگ دسته سوم بزرگسالان كشور با تيم مقاومت سارى ، صعود به ليگ دسته دوم با تيم استقلال سارى و همچنين سابقه سرمربيگرى تيم صنعت سارى را در دو فصل در كارنامه خود دارد ،گفتگو با اين مربى جوان ولى با سابقه را در ادامه مى خوانيد :
*در چه سالى باشگاه پيام مقاومت سارى را تاسيس كرديد؟
باشگاه مقاومت سارى از سال ٨٢ تحت نظر سپاه پاسداران مازندران تاسيس و تا سال ٨٩ ادامه داشت ولى پس از فروش اين باشگاه، در سال ٩٣ تحت عنوان پيام مقاومت و با مالكيت بنده به كار خود ادامه داد.

*از عناوين و افتخارات مقاومت سارى در آن سال ها بگوييد؟
مقام سومى با تيم نوجوانان در ليگ برتر اين رده در سال٨٥،قهرمان ليگ برتر جوانان در سال ٨٦،قهرمان ليگ دسته سوم بزرگسالان كشور و جواز صعود به ليگ دسته دوم

*آيا از آن تيم بازيكنى بود كه در سطح بالاى فوتبال كشور به بازى خود ادامه داده باشد؟
بله، ما بازيكنان با كيفيتى داشتيم در آن زمان،و از آن نسل بازيكنانى مثل مهرداد قنبرى،ميلاد جهانى،محمد عباسزاده،كريم اسلامى،حميدرضا ديوسالار و خيلى كسانى ديگر در ليگ يك و دو به زندگى فوتبالى خود ادامه دادند.

*حسرت فوتبالى از آن تيم براى تان چه بود؟
واگذارى تيم(با لبخندى تلخ)

*مى توانيد بيشتر توضيح دهيد؟
تنها با يك امتياز كمتر موفق به صعود تيم به ليگ يك نشديم و به يكباره تيم را فروختند و از آن تيم رويايى براى من فقط حسرتش باقى ماند.

*شايد به خاطر همين بوده كه اسم مقاومت را براى باشگاه جديد خود گرفتيد؟
بله.دقيقا همينطوره

*از باشگاه جديد خود بگویید آقاى لطفى؟
از سال ٩٣ با مجموعه پيام مقاومت از مدرسه فوتبال تا رده اميدها فعاليت خودمان را با كمك مربيان جوان و دلسوز شروع كرديم و خدا رو شكر كار با بازيكنان رده پايه برايم دلچسب است.

*بيشتر در مورد فعاليت رده هاى پايه باشگاه خود توضيح مى دهيد؟
ما در رده نونهالان،نوجوانان و جوانان در سطح ليگ دو، و سوپر ليگ استان و در رده اميدها ليگ يك كشور فعاليت ميكنيم

*چندى پيش در بازى هاى نهايى ليگ يك اميدهاى كشور در شهر بوشهر حضور داشتيد،از اين بازيها برايمان بگویید؟
بله،ما پس از چهارده بازى گروهى كه با تيم هاى مطرحى مثل ماشين سازى تبريز،نود اروميه،پديده مشهد ،كاسپين قزوين و…. انجام داديم موفق شديم پس از پديده به عنوان تيم دوم از گروه(ب)به مرحله نهايى اين مسابقات راه پيدا كنيم،و در بوشهر با ديگر تيم هاى صعود كننده به اين مرحله به رقابت بپردازيم.

*با چه تيم هايى به رقابت پرداختيد و از عملكرد خود در اين مرحله بگوييد؟
شش تيم صعود كننده در اين مرحله غير از ما و پديده مشهد،تيم هاى سپاهان اصفهان ،آلومينيوم اراك،نفت اميديه و شاهين شهردارى بوشهر بودند ، كه با پيشنهاد تيم ها و موافقت فدراسيون فوتبال اين بازى ها با تشكيل دو گروه سه تيمى و صعود دو تيم به مرحله بعد وقرار گرفتن تيم ها به صورت ضربدرى در برابر هم و در نهايت برنده اين بازى كه دوتيم صعود كننده به فينال بودند به ليگ برتر صعود ميكردند،كه ما پس از پيروزى برابر پديده و تساوى مقابل آلومينيوم به سپاهان اصفهان كه در گروه خود دوم شده بود روبرو شديم ولى متاسفانه با اينكه بازى برابر و شايد اگر خوش شانس بوديم برنده اين بازى هم بوديم ،اما در دقيقه ٩٥اين بازى با اعلام پنالتى داور به صعود اصفهانى ها ما موفق به كسب جواز به ليگ برتر نشويم.

*برنامه شما براى سال ٩٨؟
طبق روال گذشته در رده پايه به كار خودمان ادامه ميدهيم و قطعا تلاش ها را بايد مصاعف كرد تا به موفقيت هاى بيشتر دست يافت

*برنامه اى براى رده بزرگسالان نداريد ؟
حالا بايد ديد خدا چى ميخاد،شايد نيم نگاهى داشته باشيم به اين موضوع(باخنده معنى دار)

*صحبت پايانى؛
من در پايان آرزو دارم كه مردم ما هميشه سالم و سلامت باشند ،و اميدوارم كه سال ٩٨ براى فوتبال مازندران و سارى سال پر بركت و توام با موفقيت باشد.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی