امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۵۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، برادران عالمیان نمایندگان تنیس روی میز ایران در تور جهانی بلغارستان موفق به کسب مدال برنز شدند.

به گزارش دریای ورزش“، رقابت‌های تورجهانی تنیس روی میز به میزبانی بلغارستان برگزار شد و در جدول دونفره، نیما و نوشاد عالمیان توانستند تا مرحله نیمه نهایی پیش بروند. اما در این مرحله برابر تیم ژاپن مغلوب شدند و  از رسیدن به دیدار پایانی باز ماندند تا به مدال برنز مشترک بسنده کنند.

تیم برادران عالمیان برای کسب مدال برنز، ‌ ابتدا در مرحله یک هشتم نهایی تیم هنگ کنگ را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو برداشتند و در مرحله یک چهارم نهایی به دلیل انصراف مجارستان، ایران برنده اعلام شد.

اما در مرحله نیمه نهایی برابر تیم ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شدند.

«مریم صامت» دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها است که در بخش انفرادی حذف شد. او در بخش دونفره و در کنار بازیکنی از بلژیک مقابل تیمی از وین ۳ بر یک باختند و حذف شدند.

تورنمنت جهانی تنیس روی میز بلغارستان از ۲۲ مردادماه با حضور ۱۶۶ بازیکن در بخش مردان و ۱۳۱ بازیکن در بخش زنان آغاز شد. این رقابت ها دارای رنکینگ جهانی و ۱۹۰ هزار دلار جایزه نقدی است.

حضور در این تورنمنت بخشی از برنامه آماده سازی برادران عالمیان برای  موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا و بعد از آن انتخابی المپیک ۲۰۲۰ است. به همین منظور قرار بود «جمیل لطف الله نسبی» سرمربی تیم ملی تنیس روی میز هم در این سفر آنها را همراهی کند، اما وی به دلیل مشکلات شخصی از این سفر بازماند.

برادران عالیمان در ادامه برنامه های خود راهی جمهوری چک می شوند تا در رقابت های بین المللی این کشور هم شرکت کنند و قرار است لطف الله نسبی برادران عالمیان را همراهی کند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی