امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۲۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

به نام خدا
تیم شهریار ساری نماینده ساری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور این روز ها حال و روز خوبی را سپری نمی کند .
تیمی که چند فصل پیش با هدایت افشین امیدی نائب قهرمان لیگ برتر شده بود اما این روز ها اثری از آن تیم نائب قهرمان چند فصل پیش را در چهره این تیم مشاهده نمی کنیم .
شهریار در این چند فصل با مشکلات متعددی از جمله مشکلات مدیریتی ، مشکلات مالی و … دست و پنجه نرم کرد .
در آن فصل که تیم نائب قهرمان لیگ شده بود مدیر عامل این تیم در شورای شهر حضور داشت و توانست امکانات نسبتا خوب و ‌همچنین با جذب بازیکنان خوبی چون سید پیمان حسینی ، حسن عبداللهی ، محمد مرادی وزنه های این تیم بودند وحضور سرمربی خوب این تیم افشین امیدی ،
تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ کند ، در این فصل وجود مشکلات مالی کوچ بازیکنان را به همراه داشت همچنین با رفتن اسرافیل قربانی دستیار وی نصیر رتبه سرکارآمد و در کادر فنی شهریار هم شاهد تغییرات زیادی بودیم اما انتظارات هواداران را برآورده نشد .
شهریار ساری تیمی که از جای جای استان مازندران تماشاگران زیادی را برای تماشای بازی های این تیم روانه استادیوم ساحلی داراب می کرد اما در این فصل حتی تماشاگران ساروی هم رغبت چندانی برای تماشای بازی های تیم ندارند .
شهریار ساری در این فصل حاشیه کم نداشت شهریار به یکباره از لیگ کنار کشید اما پس از کش و قوس فراوان و جلساتی که با فرماندار ساری ، رئیس اداره ورزش شهرستان ساری و مسئولان هیات فوتبال استان برگزار شد قرار شد که شهریار بازی خانگی خود را برابر پارس جنوبی بوشهر برگزار کند اما در کمال تعجب همگان در حالی که تیم میهمان و مسئولان برگزاری بازی وارد میدان شده بودند اثری از بازیکنان شهریار نبود و بازی ۳ بر ۰ به سود پارس جنوبی اعلام شد.
شهریار در بازی هفته قبل خود در دیداری خارج از خانه برابر تیم ملوان بندر گز به میدان رفت اما برابر این تیم شکست خورد و دست خالی به ساری بازگشت .
در این فصل شهریار برای بقا در لیگ می جنگد تا سهمیه شهرستان ساری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حفظ شود.
به نظر میرسد شهریار ساری هم سرنوشتی مشابه تیمهای منحل شده ساری مانند نوژن ، مازیران ، صنعت ساری ، نام آوران رسالت ساری ، تیم والیبال سازمان عمران خواهد داشت.
حال جای سئوال از مسئولان شهرستان و استان دارد که تیمی که نائب قهرمان لیگ شده باید اینگونه مورد بی مهری قرار گیرد ؟
تیمی که تنها دلخوشی هواداران و جوانان استان مازندران و شهرستان ساری است باید به این روز دچار شود؟!

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی