امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۰۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، رایکا بابل موفق شد در هفته یازدهم مسابقات لیگ یک مقابل مس رفسنجان به برتری دست یابد.

به گزارش دریای ورزش“، از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم رایکا بابل و مس رفسنجان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه این دیدار، رایکا موفق شد با نتیجه ۲-۰ برنده از بازی خارج شود.

در این بازی، در دقیقه ۲۲ بر روی حرکت در عمق مهرداد حیدری و خطای مدافع حریف بر روی وی، داور نقطه پنالتی را نشانه گرفت و برای رایکا پنالتی اعلام کرد. این پنالتی توسط مهرداد حیدری تبدیل به گل شد تا وی دومین گل فصلش را در رقابت‌های لیگ یک زده باشد.

در نیمه دوم و بر روی سانتر امیرحسین یحیی زاده از روی نقطه کرنر، اکبر آفاق به هوا پرید و گل دوم رایکا را به ثمر رساند. پس از این گل و در دقیقه ۶۰ بازی نیز، بر روی تمارض مهرداد رضایی مهاجم مس رفسنجان، داور مسابقه به وی کارت زرد دوم را داد و او را از بازی اخراج کرد.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۵ مهرداد حیدری برای سومین بار موفق شد برای رایکا گلزنی کند اما ضربه وی را داور خط آفساید گرفت تا رایکا با همان ۲ گل برابر مس رفسنجان به برتری دست یابد.

این پیروزی اولین برد تاریخ رایکا در مسابقات لیگ یک می‌باشد. بازیکنان رایکا به بهانه تولد هادی شکوری، این برد را به وی تقدیم کردند.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی